Prodigious przyspiesza i awansuje

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi produkcji i postprodukcji wysokiej jakości contentu Prodigious optymalizuje swoje struktury, powierzając kluczowe stanowiska doświadczonym ekspertkom.
O autorze
1 min czytania 2020-06-08

W ostatnim tygodniu maja funkcję supervisora w dziale Print/Digital objęła Katarzyna Machnacz, z kolei Zuzannie Brzezińskiej powierzono pieczę nad całą postprodukcją. Obie specjalistki posiadają kilkunastoletnie doświadczenie zdobywane w czołowych firmach współtworzących branżę reklamową.

Katarzyna Machnacz jest związana z branżą reklamową od 2003 roku, gdy zaczęła pracę w agencji Leo Burnett na stanowisku koordynatora studia DTP. Od 2017 roku pracowała w Prodigious na stanowisku print producer manager. Doświadczenie zdobywała przy realizacji projektów m.in. dla takich firm, jak Philip Morris, Samsung, Fiat, P&G, Castorama, Orange, Pekao SA. Na nowym stanowisku będzie kierować pięcioosobowym zespołem producenckim oraz grupą specjalistów DTP delegowaną do obsługi C4 (Carrefour).

Zuzanna Brzezińska pracuje w branży od 15 lat. Pierwsze doświadczenie reklamowe zdobywała m.in. jako account i broadcast producer w agencjach Young & Rubicam i Testardo Red Cell w latach 2005 – 2008. Z kolei pierwsze kroki w dziedzinie produkcji stawiała w latach 2008 – 2010 w firmach Action Production oraz Easy Hell. W 2011 roku rozpoczęła swoją wielką przygodę z postprodukcją. Początkowo, w latach 2011 – 2014, pracowała w ORKA FILM na stanowisku post producer, a od 2014 roku jako general manager w Studio – Expresso Post Production, zakupionym przez Prodigiuos na początku 2020 roku. Zuzanna Brzezińska odpowiada za koordynację i zarządzanie pracą zespołu liczącego 22 osoby, kontakty z kluczowymi klientami, prowadzenie projektów reklamowych i filmowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj