Agencja OKK! PR będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego oraz współpracę z influencerami, kreowanie wizerunku marki, PR produktowy, strategię i doradztwo komunikacyjne, a także media relations.
Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji. Z ramienia agencji za działania dla marki NIZIO odpowiada właścicielka OKK! PR – Olga Kisiel-Konopka, a także account executive Katarzyna Zacharewicz-Łukaszuk (media relations, social media) i account executive Magdalena Kobza (współpraca z influencerami). Firma NIZIO nie współpracowała jak dotąd z żadną agencją PR.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]