W każdym opakowaniu Starmix znajdziemy ulubione warianty dzieci i dorosłych – kultowe Złote Misie HARIBO, żelki Happy Cola o orzeźwiającym smaku coli oraz smaczne wisienki. Są też owocowe żelki w oryginalnych kształtach: podłużne dżdżownice, dwuwarstwowe żabki oraz żelki-smoczki.
Zobacz również
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą intensywne działania promocyjne. Do znanej i cieszącej się dużą sympatią konsumentów reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on Starmix. HARIBO zapewnia także silne wsparcie marketingowe produktu w punktach sprzedaży, dostarczając sklepom atrakcyjne materiały POS.
Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych, zarówno na kanałach marki, jak i działania z influencerami – na Instagramie i Tik Toku.
Za działania PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada agencja Yellowcups.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Słuchaj podcastu NowyMarketing