Sitemap
- SOFTSWISS mocno stawia na wspieranie celów charytatywnych – 2023-04-19
- Umieram, ale jestem szczęśliwy – 2023-04-19
- Paweł Dąbrowski nowym dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty – 2023-04-19
- Wystartowała kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM Stowarzyszenia Otwarte Klatki – 2023-04-19
- Warmia i Mazury z kolejną odsłoną kampanii promującej inwestycyjny potencjał regionu – 2023-04-19
- Dozwolony użytek. Kiedy i w jakim celu można wykorzystać cudzy utwór? – 2023-04-19
- CLIPPER na całe życie – czyli prawdziwy love brand! – 2023-04-19
- Zalando wprowadza pierwszego asystenta mody opartego na technologii ChatGPT – 2023-04-19
- MACIEK NOWICKI: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu (podcast) – 2023-04-18
- Karolina Kulig została marketing & PR managerem w LUCKYYOU – 2023-04-18
- Weź udział w kwietniowym DIMAQ Voice! ChatGTP, Microsoft Advertising oraz Meta Ads w agendzie spotkania – 2023-04-18
- Wystartowała kampania marki WINIARY – „A Ty, co masz pod ręką” – 2023-04-18
- Brad Pitt wystąpił w wiosennej kampanii ekspresów do kawy De’Longhi – 2023-04-18
- Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu – 2023-04-18
- „Bierz, co chcesz” – startuje nowa kampania Desperadosa z udziałem Tymka – 2023-04-18
- Decathlon organizuje misję kosmiczną – 2023-04-18
- Biżuteria oraz dekoracje do domu od Marvela i Swarovskiego – 2023-04-18
- Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023 – 2023-04-18
- Krzysztof Ibisz wylądował na Planecie Warka – 2023-04-18
- Odpowiedzialnie, czyli jak? Branża piwowarska wprowadza nowe oznaczenia na piwie – 2023-04-18
- Pierwsza taka akcja w Polsce! Carrefour zwraca klientom 100% ceny zakupionych produktów – 2023-04-18
- Czym jest Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego Polska Bezgotówkowa? – 2023-04-18
- Smak dzieciństwa na wyciągnięcie ręki… w nowoczesnym wydaniu – 2023-04-18
- Agencja Ancymony wzmacnia struktury – 2023-04-18
- Wchodzisz do kuchni, a tam… kosmos! Nowa kampania IKEA – 2023-04-18
- Trendbook 2023: Brand safety, czy sztuczna inteligencja – czeka nas ciekawy i pełen wyzwań rok 2023 – 2023-04-18
- Group One powraca z programem One School dla adeptów mediów, marketingu i technologii – 2023-04-17
- 10 dobrych praktyk Mars w raporcie FOB – 2023-04-17
- Amerykanie bojkotują markę piwa z powodu reklamy z udziałem transpłciowej influencerki – 2023-04-17
- Zbliża się coroczne święto marketingu – Forum IAB 2023. Poznaj tematy prelekcji – 2023-04-17
- Grupa Lorenz dba o klimat i przystępuje do inicjatywy Science Based Targets – 2023-04-17
- Credit Agricole i EFL zapraszają na II edycję Akcji Czysta Odra – 2023-04-17
- Trendbook 2023: Koniec z grupami docelowych odbiorców – nadchodzi era społeczności – 2023-04-17
- Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony – 2023-04-17
- Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi w ramach promocji nowego serialu – 2023-04-17
- Startuje ogólnopolska kampania „TakDlaPodpasek” – 2023-04-17
- Mata wziął udział w historycznej Sesji ONZ-owskiej Komisji ds. Środków Odurzających – 2023-04-14
- Amazon inwestuje w sztuczną inteligencję i wprowadza nową platformę Bedrock – 2023-04-14
- PWA w e-commerce. Poznaj 8 powodów, dla których powinieneś rozważyć przejście na ten rodzaj aplikacji – 2023-04-14
- Universal Music Group chce walczyć ze sztuczną inteligencją w przemyśle muzycznym – 2023-04-14
- Trendbook 2023: Social media ewoluują. Czy tracą swój społecznościowy pierwiastek? – 2023-04-14
- Sieć sklepów 7-Eleven jest zainteresowana wejściem na polski rynek – 2023-04-14
- LG z nowym logo. Zmiana po 9 latach – 2023-04-13
- Motywy z hollywoodzkich filmów w kampanii promującej chemię budowlaną – 2023-04-13
- Na Powiślu dzieci potrzebują pomocy. Co Powiślańska Fundacja Społeczna i Plej dla nich robią? – 2023-04-13
- FEDERA z nową identyfikacją wizualną i strategią komunikacji – 2023-04-13
- Ważna misja ukryta w kampanii „To nie BIDUL. To człowiek bogaty w talenty” – 2023-04-13
- Trendbook 2023: Pokolenie Z oczkiem w głowie marketerów – 2023-04-13
- Kto pyta nie błądzi, czyli 10 pytań, które warto zadać ChatGPT w branży reklamowej – 2023-04-13
- Rusza pierwsza Żabka Nano na terenie szpitala – 2023-04-13
- Skuteczna strona internetowa dla dostawcy sushi stworzona przez studio Mastak [case study] – 2023-04-12
- Jaki MacBook Pro warto kupić? Wskazówki i rekomendowane modele – 2023-04-12
- Powstaje chińska konkurencja dla ChatGPT? Firma Alibaba chce stworzyć swój odpowiednik – 2023-04-12
- Do 15 kwietnia trwa Global DEI Census – badanie różnorodności pracowników reklamy ii marketingu na całym świecie – 2023-04-12
- Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną (podcast) – 2023-04-12
- Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix – 2023-04-12
- Win-Win Communication – nowa agencja komunikacji marketingowej – 2023-04-12
- Łukasz Hodorowicz: Zetki szybciej niż pozostałe pokolenia rozpoznają marketing „na siłę” – 2023-04-12
- Wizjonerski marketing na Pomorzu Zachodnim – 2023-04-12
- Wpływ sztucznej inteligencji na działania marketingowe – 2023-04-11
- Barbara Pijanowska-Kuras (Credit Agricole): Zwrócenie uwagi na problem nadmiaru plastiku poprzez niestandardowe działania było naszą receptą na sukces – 2023-04-11
- „Żubr przegania żywiec” w kampanii otwierającej piwny sezon – 2023-04-11
- Twitter usunął ograniczenia z rosyjskich kont rządowych oraz mediowych – 2023-04-11
- Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności – 2023-04-11
- Lidl Polska rekrutuje – trwa kampania „Widzimy Cię w tej roli!” – 2023-04-11
- Sonia Bohosiewicz w nowej odsłonie kampanii ALDI promuje proste zakupy w sklepach sieci – 2023-04-11
- „Czarodziejski flet”. Jedna z najbardziej znanych oper świata w Hali Koszyki – 2023-04-11
- Thai Wok szokuje „gołym” Pad Thaiem przed Złotymi Tarasami! – 2023-04-11
- „Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer”. Nietypowa kampania dla Schroniska na Paluchu – 2023-04-07
- Quebonafide został młodszym specjalistą ds. Ż – 2023-04-07
- Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu – 2023-04-07
- EA Sport przedstawiło nową platformę FC, która stanie się przyszłością wirtualnych doświadczeń piłkarskich – 2023-04-07
- IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium już 26 kwietnia – 2023-04-07
- Znamy pierwsze szczegóły tegorocznego Męskiego Grania – 2023-04-07
- Kamil Świstowski został PR managerem w Superauto.pl – 2023-04-07
- NapoleonCat zintegrował się z TikTokiem – 2023-04-07
- Piotr Adamczyk w nowej kampanii Santander Bank Polska o zaangażowaniu społecznym – 2023-04-07
- Mitsubishi Polska powierza Maciejowi Kaweckiemu rolę ambasadora marki – 2023-04-07
- Sara James ambasadorką kampanii PUMA „Nie czekaj aż dorośniesz” – 2023-04-06
- Dlaczego marki decydują się na rebranding? – 2023-04-06
- TikTok ukarany grzywną w wysokości 12,7 mln funtów za wykorzystywanie danych dzieci – 2023-04-06
- Kampania MSD Animal Health „Sezon na Kleszcze 2” została nagrodzona na IAC Award 2023 – 2023-04-06
- Jak korzystać z wizerunku osób i obiektów w klipach reklamowych zgodnie z prawem – 2023-04-06
- Fanta zmienia identyfikację wizualną. Pierwsze w historii spójne logo marki – 2023-04-06
- Trendbook 2023: Człowiek i AI w duecie, czyli przyszłość pracy w branży marketingowej – 2023-04-06
- Wystartowała kampania „Uda się” launchująca nową markę – mąkę Polkę – 2023-04-06
- Wraca WordCamp. Największa konferencja miłośników WordPressa już 12 maja – 2023-04-05
- Facebook dziś i jutro – jak AI wpływa na rozwój platformy – 2023-04-05
- Łukasz Czepiela będzie gościem specjalnym Gali Best Brands Awards 2023 – 2023-04-05
- Lodów nie dostaniesz w metaverse. Nowa kampania od Magnum – 2023-04-05
- Już jest! Zobacz TrendBook 2023 NowegoMarketingu! – 2023-04-05
- Harnaś wprowadza energetyka o smaku piwa – 2023-04-05
- Klarna rozpoczyna współpracę z Legia Ladies – 2023-04-05
- Nowy spot reklamowy HARIBO stworzony po raz pierwszy w Polsce – 2023-04-05
- Kaufland stworzył nową markę własną tylko na Wielkanoc – 2023-04-05
- Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska 2023 już jest – 2023-04-04
- SAR, Google i Kantar: Jak prowadzić efektywną komunikację w świecie wielu ekranów? [badanie] – 2023-04-04
- Marketing, który zaowocuje wzrostem sprzedaży w sektorze food – opinie ekspertów Food and Design podzielone – 2023-04-04
- Prawdziwy kolor ketchupu Heinz. Ciąg dalszy walki z ketchupowymi oszustwami – 2023-04-04
- Historia papierowego śmiecia. McDonald’s z nową kampanią o recyklingu – 2023-04-04
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428