Dzień pizzy, dzień liczy Pi, dzień introwertyka – jeśli spojrzymy do kalendarza dni nietypowych, okaże się, że codziennie świętujemy dzień czegoś. Okazuje się jednak, że pośród nawet najbardziej nietuzinkowych świąt (jak na przykład dzień ptysia), nie ma takiego, który byłby okazją do refleksji nad toczącymi się każdego dnia konfliktami zbrojnymi.
Uwagę na tę sytuację zwraca pozarządowa agencja Emergency, która stworzyła klip wideo pt. „365 dni”. To element corocznej inicjatywy, która skupia się na ofiarach wojen i ich konsekwencjach.
Zobacz również
-
„Nie muszą mieć twoich genów, żeby odziedziczyć po tobie wszystko, co najlepsze”: kampania SOS Wioski Dziecięce dotycząca przekazania 1,5% podatku
-
„PROszę o poMOC”: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę uczy przełamywać bariery w proszeniu o wsparcie
-
„The Snowball”: animacja, która zwraca uwagę na rosnący problem nadużywania alkoholu zimą


W 60-sekundowym wideo widać osoby różnych profesji i o rozmaitych zainteresowaniach, które na co dzień z pasją poświęcają się swoim najbliższym, budowaniu życia rodzinnego, a także rozwojowi hobby. Za realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy Milan.
„The Snowball”: animacja, która zwraca uwagę na rosnący problem nadużywania alkoholu zimą
Zdjęcia: Ogilvy Milan
Słuchaj podcastu NowyMarketing