„UncolorGames” to wyraźny głos przeciwko homofobicznym zachowaniom na stadionach na całym świecie. Przyśpiewki i wypisywane na banerach hasła o homofobicznym charakterze to dziś codzienność podczas niejednego piłkarskiego pojedynku.
Podobne zachowania rozpoczęły się w latach 70. XX wieku, w czasie, gdy w domach zaczęły pojawiać się kolorowe transmisje telewizyjne. Cofając się o kilka dekad, pomysłodawcy akcji „UncolorGames” chcą zwrócić uwagę fanów sportowych rozgrywek na to, jak rozwój postępu i wzmożenie niewłaściwych zachowań wśród „kibiców” zbiegły się w czasie.
Zobacz również
-
„Nie muszą mieć twoich genów, żeby odziedziczyć po tobie wszystko, co najlepsze”: kampania SOS Wioski Dziecięce dotycząca przekazania 1,5% podatku
-
„PROszę o poMOC”: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę uczy przełamywać bariery w proszeniu o wsparcie
-
„The Snowball”: animacja, która zwraca uwagę na rosnący problem nadużywania alkoholu zimą



Co więcej, kampania „UncolorGames” pojawiła się także bezpośrednio na piłkarskich stadionach. Podczas meczów, na olbrzymich telebimach wyświetlane są bowiem hasła uświadamiające, a także prowadzone są rozmaite akcje mające zwrócić uwagę widowni na problem homofobicznych zachowań.
„The Snowball”: animacja, która zwraca uwagę na rosnący problem nadużywania alkoholu zimą
Kampania „UncolorGames” obejmuje czarno-białe transmisje meczów w telewizji i na platformach internetowych, działania outdoorowe oraz akcje w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.behance.net