Sitemap
-
1st Party Measurement Strategy – jak odzyskać kontrolę nad pomiarem marketingowym [NAGRANIE WEBINARU]
–
2025-04-28
-
Upoluj bilet na Brand Jungle 2025 [KONKURS]
–
2025-04-28
-
„Kreatywność sprzedaje”: PepsiCo. – „Pepsi Space”
–
2025-04-28
-
„Już pora wrócić do swojego mieszkania”: Resi4Rent z kampanią o usamodzielnianiu się młodych dorosłych
–
2025-04-25
-
#PolecajkiNM cz. 48: Stan Młodych 2025, Culture & Trends: Virtual Creators, Jak ludzie używają AI w 2025
–
2025-04-25
-
Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]
–
2025-04-25
-
Japońska fala
–
2025-04-25
-
#NMInsights: Do czego używamy AI w 2025 roku [RAPORT]
–
2025-04-25
-
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025
–
2025-04-25
-
ElevenReader przeczyta każdy tekst, dokument i książkę po polsku głosem AI Piotra Fronczewskiego
–
2025-04-25
-
„Efekt Black”: klip bez AI, za to z energią
–
2025-04-25
-
ZPPP Browary Polskie: w 2024 roku polscy konsumenci kupowali codziennie 1,06 mln butelek i puszek piwa 0,0% [RAPORT]
–
2025-04-25
-
Australijski telkom Telstra ożywia kino nieme i zachęca do wyciszania telefonów w kinie
–
2025-04-25
-
Podsumowanie XIX Konferencji I Love Marketing [RELACJA]
–
2025-04-25
-
Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Cannes 2025, którzy już w czerwcu powalczą w międzynarodowym finale [PATRONAT]
–
2025-04-24
-
Forum IAB 2025: zintegrowana przyszłość – poznaliśmy agendę [PATRONAT]
–
2025-04-24
-
Znamy nominowanych w konkursie Best Brands Poland 2025
–
2025-04-24
-
„Zrzuć ciężar z głowy”: Mobile Vikings mówi głośno o depresji wśród mężczyzn
–
2025-04-24
-
Pyszne.pl zaprezentowało „psoboty”, czyli bionicznych dostawców
–
2025-04-24
-
Kto limuzyną, kto pickupem? Jak Polacy postrzegają kandydatów w wyborach prezydenckich [BADANIE]
–
2025-04-24
-
SHEIN otwiera marketplace dla polskich marek i detalistów
–
2025-04-24
-
„Czuwaj w sieci”: ZHP rusza z kampanią, która uczy, jak nie dać się złapać w cyfrową pułapkę
–
2025-04-24
-
Playbook #2: Cross-border e-commerce
–
2025-04-24
-
„The Worst Children’s Library”: co czyha na dzieci w sieci?
–
2025-04-24
-
Michel Moran: W social mediach chodzi o to, żeby pokazywać prawdę [WYWIAD]
–
2025-04-24
-
„NOtifications”: 2degrees zachęca do kontrolowania liczby powiadomień
–
2025-04-24
-
Allegro podsumowuje wynik sprzedaży książek: 25 mln sprzedanych egzemplarzy, „Wiedźmin” hitem roku
–
2025-04-24
-
Magda Butrym dla H&M: premiera modowej kolekcji ready-to-wear już 24 kwietnia 2025 roku
–
2025-04-23
-
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
–
2025-04-23
-
Beskidzkie paluszki o smaku sera i cebulki znów dostępne i to w wyjątkowych opakowaniach
–
2025-04-23
-
TikTok rozszerza zestaw narzędzi brand safety i daje markom większą kontrolę
–
2025-04-23
-
Twórcy internetowi dla zdrowia psychicznego MŁODYCH GŁÓW. Podsumowanie akcji „Popatrz, Posłuchaj, Połącz”
–
2025-04-23
-
„Unstealable Chocolate” i czekoladowy alarm od Hershey’s: Nie ruszaj mojej tabliczki!
–
2025-04-23
-
Pinterest eksperymentuje z ograniczeniami dla uczniów. Testy na dużą skalę w USA i Kanadzie
–
2025-04-23
-
„Zakupy robię w moim Lidlu”: kampania Lidla z przebojem Wodeckiego w tle
–
2025-04-23
-
InPost i Vinted z nową umową partnerską
–
2025-04-23
-
„Potwierdź, że nie jesteś robotem”: World ID alternatywą dla systemu CAPTCHA
–
2025-04-23
-
Potęga neurodesignu cz. 3: Smart Green!, czyli branding, który komunikuje siłę natury [CASE STUDY]
–
2025-04-22
-
„Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa”: nowe zasady sponsoringu sportu
–
2025-04-22
-
PrzeglądTygodnia [15-21.04.2025]: grzechy polskiej reklamy cz.9, billboardy konkursowe T-Mobile, telefony inspirowane serialami Netflixa
–
2025-04-22
-
Z okazji Światowego Dnia Ziemi Lasy Państwowe pokazują, jakie śmieci znajdziemy w lesie
–
2025-04-22
-
„Bioróżnorodnie połączeni”: Ministerstwo Klimatu i Środowiska zachęca młodych do ochrony środowiska
–
2025-04-22
-
inTouch: nie masz czasu zadzwonić do dziadków? AI zrobi to za ciebie
–
2025-04-22
-
Webinarowa maszynka do zarabiania. Poznaj matrycę, która przynosi zyski
–
2025-04-22
-
#BurzymyBariery: T-Mobile umieściło slogany od klientów na billboardach w całej Polsce
–
2025-04-18
-
Holenderski operator komunikacyjny stworzył telefony kolekcjonerskie inspirowane serialami Netflix
–
2025-04-18
-
#PolecajkiNM cz. 47: badania stanu czytelnictwa w Polsce, raport „Reklamy cyfrowe w UE i Wielkiej Brytanii”, Trend Impact
–
2025-04-18
-
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
–
2025-04-18
-
„The Last Pot”: na Milan Design Week powstała wystawa designerskich urn
–
2025-04-18
-
TikTok uruchamia platformę edukacyjną dla MŚP w Polsce
–
2025-04-18
-
Stadion Śląski zyskuje sponsora tytularnego
–
2025-04-18
-
Porozmawiaj ze zmarłym wujkiem. Czy dzięki technologii jesteśmy bliżej nieśmiertelności?
–
2025-04-18
-
Tomik Grewiński jedynym właścicielem wytwórni Kayax
–
2025-04-17
-
Google Ads Safety Report 2024: Google podsumowuje swoje działania na rzecz bezpieczeństwa reklam
–
2025-04-17
-
Czas podsumowań: pół roku współpracy Uber Eats x Carrefour
–
2025-04-17
-
IKEA Australia stworzyła projekty kultowych mebli inspirowane grą Minecraft
–
2025-04-17
-
„Prosto inifinty”: współpraca na styku technologii i designu
–
2025-04-17
-
Polski zespół esportowy Betclic Apogee z sukcesem na PGL Bukareszt 2025
–
2025-04-17
-
#LegalneCzwartki: AI Act – pierwsza europejska próba regulacji prawnej AI
–
2025-04-17
-
Grzechy polskiej reklamy cz. 9
–
2025-04-17
-
Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]
–
2025-04-16
-
Superliga i ZPRP: akcja „Szacunek do Samego Końca” promuje wzmacnianie szacunku i równości w piłce ręcznej
–
2025-04-16
-
Rusza Kołobrzeski Rower Nextbike – pierwszy w Polsce hybrydowy system rowerów miejskich
–
2025-04-16
-
Ad Trends marzec 2025: SHEIN zwiększyło liczbę reklam o 153%, reklama Lindt z zasięgiem ponad 11 mln
–
2025-04-16
-
„Nie pozwól sobie odebrać głosu”: NASK nagłaśnia problem dezinformacji
–
2025-04-16
-
„Czysty przekaz”: kampania Fundacji PZU uczy, jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a
–
2025-04-16
-
„Stan czytelnictwa książek w Polsce w 2024 roku”: co najmniej jedną książkę przeczytało 41% Polaków [RAPORT]
–
2025-04-16
-
PayPo: Ponad połowa Polaków nie zamierza wydać na organizację świąt więcej niż rok temu [BADANIE]
–
2025-04-16
-
#NMInsights Google: Reklamy cyfrowe w UE [RAPORT]
–
2025-04-16
-
Kampania serialu „Black Mirror” Netflixa zaciera granicę między fikcją a rzeczywistością
–
2025-04-16
-
Treść ma znaczenie: influencerzy, którzy wiedzą, o czym mówią
–
2025-04-16
-
Rebranding Gazeta.pl: portal prezentuje nowe logo i strategię
–
2025-04-16
-
Potęga neurodesignu cz. 2: Jak opakowanie leku OTC wpływa na decyzje pacjenta
–
2025-04-15
-
KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona
–
2025-04-15
-
Imagination Day 2025: ruszyła sprzedaż biletów [PATRONAT]
–
2025-04-15
-
Poznaliśmy zwycięzców Masters & Robots Awards 2025
–
2025-04-15
-
Keepers Of The Flame: gdy zgasł płomień rytuału, a Londyn wciąż stał [FELIETON]
–
2025-04-15
-
PreZero Arena Gliwice – najbardziej ekologiczna arena w Polsce
–
2025-04-15
-
1st Party Measurement Strategy – jak odzyskać kontrolę nad pomiarem marketingowym [WEBINAR]
–
2025-04-15
-
PrzeglądTygodnia [08-14.04.2025]: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia, śpij jak Vincent van Gogh, spodnie Cheetos, aplikacja HomeGirl
–
2025-04-14
-
SAR: Badanie Płac i Stawek Godzinowych 2025 [RAPORT]
–
2025-04-14
-
Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE]
–
2025-04-14
-
ChatGPT zamienia zwięrzęta w ludzi. Viralowy trend w social mediach
–
2025-04-14
-
HomeGirl: aplikacja, która pomaga kobietom bezpiecznie wrócić do domu
–
2025-04-14
-
Grupa BLIX: W zakupach wielkanocnych dla Polaków liczy się jakość
–
2025-04-14
-
Czy twój roaster zna się z farmerem? O farmwashingu w branży kawowej
–
2025-04-14
-
Moda na Wielkanoc: Louis Vuitton proponuje czekoladową wersję kultowej torebki Egg Bag
–
2025-04-11
-
#PolecajkiNM cz. 46: raport Kantar „Optimisation over reform”, „Jak Polacy dbają o zdrowie”, konferencja „Influencer is not an idea”
–
2025-04-11
-
Cheetos Pants: powstały spodnie, w które bez wyrzutów sumienia można wytrzeć dłonie po zjedzeniu serowych chrupek
–
2025-04-11
-
„Twix Harmoniser”: Twix przedstawia narzędzie AI, które sprawia, że nawet najgorsza wiadomość brzmi lepiej
–
2025-04-11
-
„Molecules of Fun”: Chupa Chups prezentuje wzór na szczęście
–
2025-04-11
-
„Łap chwile” i zaplanuj labę: Lech prezentuje nową wersję platformy komunikacyjnej
–
2025-04-11
-
Dlaczego mamy problem z komunikacją marketingową polskiej martyrologii?
–
2025-04-11
-
Nowoczesny wellbeing dla firm – jak wdrożyć strategię opartą na czterech filarach przyszłości
–
2025-04-11
-
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 31 marca a 6 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
–
2025-04-10
-
Pierwszy sportowiec jako „Kenbassador”. Mattel prezentuje lalkę LeBrona Jamesa
–
2025-04-10
-
„Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu
–
2025-04-10
-
Kim Kardashian jako balon reklamowy – fenomen reklamy pneumatycznej i nowy wymiar marketingu outdoorowego
–
2025-04-10
-
CIF czyści język w internecie z wulgaryzmów i zamienia tradycyjny „beep” na „CIIIIIF”
–
2025-04-10
-
#LegalneCzwartki: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia? Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez sztuczną inteligencję
–
2025-04-10