Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kinga Muszytowska objęła stanowisko PR group account directora w Walk PR

Do Walk PR dołączyła Kinga Muszytowska, obejmując stanowisko PR group account directora. Odpowiada za strategiczne doradztwo klientom agencji w zakresie komunikacji produktowej.
O autorze
1 min czytania 2019-03-19

Wraz z przyjściem Kingi Muszytowskiej Walk PR wzmocnił kompetencje w obszarze komunikacji marek luksusowych oraz sektora beauty na poziomie globalnym i lokalnym.

Kinga Muszytowska przeszła do Walk PR z Coty Luxury z siedzibą w Paryżu, w której odpowiadała za globalną komunikację marki Burberry Beauty. Doświadczenia zawodowe zdobywała wcześniej w Londynie, gdzie przez wiele lat była częścią agencji Talk Global. W międzyczasie pracowała także dla Procter&Gamble w Genewie i COTY w Paryżu. Skończyła studia w Anglii na University of Brighton i Bournemouth University.

Kinga Muszytowska specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Zajmowała się planowaniem i egzekucją ponad 40 globalnych eventów. Głównymi klientami, z którymi współpracowała są Dolce&Gabbana Beauty, Burberry Beauty, Gucci Bueaty, Escada Fragrances, Alexander McQueen Fragrances i Max Factor.

Poza strategiczną obsługą klientów Walk PR, Kinga Muszytowska koncentrować się będzie na rozbudowie portoflio klientów i usług, uczestnicząc również w multiunitowych projektach Grupy Walk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj