Michał Sławiński to doświadczony ekspert nowych mediów. Swoją przygodę z branżą rozpoczął w 2005 r., zakładając i prowadząc własny portal społecznościowy poświęcony warszawskim wydarzeniom kulturalnym. Następnie zarządzał działaniami social media w agencjach EVO i The Digitals, a przez ostatnie 4 lata, jako Social Media Innovation Director, rozwijał projekty nowo mediowe w K2 Internet.
W ciągu 10 lat współpracy z agencjami reklamowymi i marketingowymi zrealizował szereg działań digitalowych, m.in. dla Amnesty International, AXA, Bahlsen, Burger King, Carrefour, Castorama, CD Project, Coty, Decathlon, Desperados, Disney, Dom Development, Fly.pl, Galderma, Grant’s, H&M, Heineken, Hyundai, Idea Bank, Intel, Netflix, PARP, PGE, Pekao SA, Pepsi, PKP, Raiffeisen Bank, Saturn, Uber, Unilever, Volkswagen, Warka, Warta, WSiP, Zalando, Żubrówka i Żywiec Zdrój. Wiele z tych projektów zdobyło prestiżowe nagrody branżowe, m.in. w konkursach Effie i KTR.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Jest pomysłodawcą Czwartków Social Media – cyklicznych, odbywających się od 8 lat spotkań dla osób związanych z mediami społecznościowymi. Współtworzy także projekt edukacyjny School of New Media, który pozwala rozwijać umiejętności z zakresu digital marketingu, oraz wykłada na studiach podyplomowych Marketing Internetowy przy Politechnice Białostockiej.