Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Piotr Komorowski został nowym dyrektorem zarządzającym agencji IdPR

Piotr Komorowski został nowym dyrektorem zarządzającym agencji IdPR. Będzie odpowiadał za bieżące funkcjonowanie oraz rozwój agencji, a także opracowywanie strategii komunikacji dla jej klientów.
O autorze
0 min czytania 2019-03-20

Piotr Komorowski jest związany z komunikacją marketingową i PR od 13 lat. Pierwsze doświadczenia zdobywał w agencjach Sport Mega Marketing i Edelman Polska. Przez 10 lat związany był z Q&A Communications, w tym pięć ostatnich jako head of strategy & consulting. Ostatnio pełnił funkcję business development directora w Albedo Marketing. Pracował dla takich marek jak: Tyskie, Lech Premium, Redd’s, Skoda, Seat, Wrigley, San Leon Energy, Lorenz Snack – World, Echo Investments, Komputronik i wielu innych.