Wiele mówi się o akceptacji osób niepełnosprawnych, jednak mimo wszystko wciąż spotykają się one z dużą dyskryminacją na wielu płaszczyznach życia. Dlatego z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, który wypada 21 marca, agencja modelek Zebedeee Management, reprezentująca wiele osób z taką wadą genetyczną, i choreograf Daniel Vais stworzyli nietypowy projekt.
Celem Radical Beauty Project jest łamanie wszelkich uprzedzeń i stereotypów dotyczących osób z zespołem Downa. W ramach inicjatywy stworzono więc awangardową sesję zdjęciową, w której w roli modeli wystąpiły osoby z zespołem Downa.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Owa sesja przedstawia ich w zupełnie nowej odsłonie i tym samym udowadnia, że każdy człowiek jest wyjątkowy i niepowtarzalny.
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.