Dlaczego niektóre marki kochamy, a inne ignorujemy? Czym jest marka dla mózgu? Dlaczego jedna kampania wywołuje dreszcze, a inna ginie w odmętach zapomnienia? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w książce „NeuroMarketing Insight”.
>>> UWAGA! Do rozdania mamy 5 e-booków „NeuroMarketing Insight”. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które pojawi się w newsletterze Nowego Marketingu już 10 lipca. ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA.
>>> Skorzystaj z kodu rabatowego dla czytelników NowegoMarketingu na 10 zł: NM10: akademianeuromarketingu.pl/neuromarketing-insight

O książce
Książka „NeuroMarketing Insight – Zrozum klientów lepiej niż oni sami” autorstwa Marcina P. Stopy i Gabrieli Lupy z Neuroinsight Lab (by SeeWidely) to ponad 500 stron najnowszej wiedzy, 191 wciągających tematów z neuromarketingu i aż 38 rozdziałów praktycznych zastosowań.
„NeuroMarketing Insight” to nie kolejny poradnik pełen teoretycznych wywodów. To narzędzie oparte na najnowszych badaniach mózgu, które pozwoli zrozumieć, co naprawdę motywuje klientów – często zanim oni sami to pojmą.
Pozycja łączy najnowsze neuroodkrycia z praktycznym marketingiem. Jest oparta na analizie ponad 350 źródeł naukowych z ostatnich 140 lat badań nad mózgiem z Harvard, MIT, Stanford i innych czołowych ośrodków badawczych. Wzbogacono ją know-how oraz doświadczeniem agencji neuromarketingowej Neuroinsight Lab (by SeeWidely).
Dzięki książce „NeuroMarketing Insight”:
- Odkryjesz, dlaczego klienci mówią jedno, a robią drugie (i jak to wykorzystać).
- Poznasz sekrety skutecznego brandingu, który dosłownie zmienia mózg klienta.
- Zrozumiesz, jakie kolory, słowa i kształty wywołują określone reakcje mózgu.
- Nauczysz się tworzyć treści, które przykuwają uwagę, angażują emocje i budują lojalność.
- Zdobędziesz praktyczne wskazówki testowania i optymalizacji swoich działań marketingowych.
Co w środku?


Więcej informacji o publikacji znajdziesz na stronie.
O autorach
Marcin P. Stopa jest uznanym ekspertem neuronauki konsumenckiej, który łączy interdyscyplinarne wykształcenie neuronaukowca, specjalisty ds. technologii informacyjnej i socjologa z praktycznym insightem badawczym Neuroinsight Lab (by SeeWidely), którego jest współzałożycielem. Autor NeuroEfektywnie.pl – biuletynu o NeuroOdkryciach w biznesie i na co dzień, a także ceniony prelegent na branżowych konferencjach, w tym Forum IAB, Mobile Trends for Experts, Holistic Talks czy SAP Lab. Od lat pomaga firmom wdrażać innowacyjne strategie oparte na neuronauce, budując ich przewagę konkurencyjną.
Gabriela Lupa jest cenioną ekspertką neuromarketingu i doświadczoną specjalistką w wykorzystaniu neurotechnologii w marketingu, w tym EEG i eye-trackingu. W Neuroinsight Lab (by SeeWidely) buduje mosty między praktyką biznesową a światem badań i neurotechnologii, wspierając firmy w jeszcze lepszym zrozumieniu swoich klientów. Współpracowała z liderami rynku, takimi jak IKEA, Intel, Żabka, CCC czy H&M. Z pasją szerzy odkrycia, badania, dobre praktyki publikując w ramach cyklu „Neuromarketing pod Lupą”, a także podczas branżowych wydarzeń.
NowyMarketing jest patronem medialnym książki.
>>> UWAGA! Do rozdania mamy 5 e-booków „NeuroMarketing Insight”. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które pojawi się w newsletterze Nowego Marketingu już 10 lipca. ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA.