TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Modelka z zespołem Downa reklamuje kosmetyki

Modelka z zespołem Downa reklamuje kosmetyki
Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.
O autorze
1 min czytania 2019-01-15

Kate Grant to irlandzka modelka z zespołem Downa, która robi furorę w świecie mody. W zeszłym roku wygrała konkurs piękności „Teen Ultimate Beauty Of The World”, o czym rozpisywały się magazyny i portale modowe na całym świecie. Teraz została twarzą marki Benefit Cosmetics UK.

Jako nowa ambasadorka brytyjskiej marki kosmetycznej, Kate Grant reklamuje eyeliner Roller Inner. Pierwsze zdjęcie z kampanii trafiło do sieci kilka dni temu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Modelka Kate Grant opublikowała też na swoim Instagramie post, w którym umieściła listę celów do zrealizowania w 2019 roku – w tym m.in. udział w londyńskim i paryskim Tygodniu Mody, pojawienie się na okładce magazynu modowego oraz poszerzanie wiedzy o osobach niepełnosprawnych zgodnie z hasłem #differentisbeautiful.

Udział w kampanii Benefit to dobry start, trzymamy kciuki, by modelce udało się zrealizować wszystkie swoje postanowienia!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.

PS2

Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.

PS3

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.