Orbit i Snickers na „Najpiękniejszej Domówce Świata” – marki Mars Wrigley wśród sponsorów 26. Pol’and’Rock Festival w wersji online

Marki Orbit i Snickers zostały sponsorami 26. Pol’and’Rock Festival. W tym roku, aby zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, jeden z największych festiwali w Europie, przeniesie się do świata online.
O autorze
1 min czytania 2020-07-27

„Bądź sobą na domówce” to hasło przewodnie marki w ramach festiwalu. Koncerty i spotkania będą transmitowane ze studia telewizyjnego, a w wydarzeniu na żywo będzie mogła uczestniczyć tylko ograniczona liczba osób. Wśród nich znajdą się miłośnicy batonów Snickers – laureaci konkursu zorganizowanego na profilu FB ZjedzBatonaSnickers, którzy w pomysłowy i oryginalny sposób odpowiedzieli na pytanie „Kiedy jestem głodny/głodna na domówce, to…”. 

W nawiązaniu do kultowego hasła Snickersa marka ma nadzieję, że „głód wrażeń” będzie towarzyszył wszystkim uczestnikom od pierwszej do ostatniej minuty festiwalu. 

#usmiechzOrbit

Obecny na wydarzeniu Orbit zapewni równie ciekawe atrakcje, w tym bicie rekordu na Największy Uśmiech Świata. Marka, która od lat popularyzuje wiedzę na temat prawidłowej higieny jamy ustnej, tym razem chce zachęcić do dzielenia się uśmiechem w social mediach. Najbardziej kreatywne zdjęcia oznaczone hasztagiem #usmiechzOrbit, zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w specjalnym, spersonalizowanym opakowaniu. Udostępniane zdjęcia będą także wykorzystane do stworzenia wspólnej mozaiki, która zostanie zaprezentowana na finale Pol’and’Rock, wraz z krótkim filmem o tym, jak Orbit dzieli się uśmiechem z uczestnikami festiwalu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Orbitowe działania zostaną zaangażowane także Nadia i Adrianna, które prowadzą kanał BEKSY na YouTube. Dziewczyny, z ogromną dawką uśmiechu oraz pozytywnej energii, będą odkrywały zalety festiwalu w wersji online i relacjonowały na żywo, jak bawią się na własnej domówce.

Marka Orbit, która od 2019 r. aktywnie współpracuje ze środowiskiem esportu wie, że nieodłącznym elementem zabawy są także gry, dlatego postanowiła zaangażować e-sportowców do rozegrania turnieju FIFA. Gracze zorganizują swój własny konkurs, którego zwycięzcy, razem z nimi, będą mieli okazję zagrać o Puchar Domówki by Orbit. Całe wydarzenie odbędzie się w studio, a w trakcie festiwalu, zobaczymy relację z miejsca rozgrywek w formie filmiku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się