José Mourinho nie przyjmuję Twoich wymówek! Nowa kampania Heinekena

José Mourinho nie przyjmuję Twoich wymówek! Nowa kampania Heinekena
José Mourinho, legendarny i kontrowersyjny selekcjoner piłki nożnej daje swoim fanom kolejny wykład. Tym razem w kampanii Heineken, której celem jest inspirowanie do wspólnych spotkań towarzyskich.
O autorze
0 min czytania 2017-02-23

„Bez wymówek” to najnowsza kampania stworzona przez Publicis Worldwide i Poke London, która realizowana jest podczas trwania Ligi Mistrzów, czyli od 14 lutego do 3 czerwca, w ramach oficjalnej strategii sponsorskiej Heinekena. 

Mourinho i Heineken nie przyjmują usprawiedliwień od fanów piłki nożnej, którzy nie spotykają się, aby oglądać mecze Ligi Mistrzów UEFA. W reklamie telewizyjnej, trener, w towarzystwie swojego puszystego terrier, reaguje surowo na wymówki. 

Reklama to kontynuacja spotów Heinekena. W zeszłym roku, we włoskiej kampanii Mourinho przygotowywał fanów do zawodów.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie tylko Jose Mourinho współpracuję z Heineken. James Bond też świetnie sobie radzi!



Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A Ty, kochasz swoją siostrę?

PS 3 

Heineken słynie z zabawnych reklam, zobaczcie kilka naszych propozycji: