Perfekcyjnie ugotowane jaja, czyli przegląd życzeń wielkanocnych

Perfekcyjnie ugotowane jaja, czyli przegląd życzeń wielkanocnych

Czego można życzyć na Wielkanoc (i jak można to zrobić)? Jak co roku popis kreatywności dała branża marketingowa.

Ponieważ nie można mieć wszystkiego najlepszego, agencja K2 Internet przygotowała stronę, która pomoże nam perfekcyjnie ugotować jajka:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wielkanocną aplikację z jajem przygotowała także agencja Socializer:

AegisMedia przygotowała mazurek z wyrazem:

180hb pomaga w tarciu chrzanu:

Netizens radzi jak ogarnąć Wielkanoc:

OpusB zachęca do udziału w grze:

Nikon stworzył COOL-czaczka:

PZU życzy nostresowych Świąt:

Zespół The Digitals z okazji Świąt złożył życzenia, w których 501 razy padło słowo "marzenia", 39 "akwizytor" i 22 "nawrotek" :

 

a Ogilvy & Mather radzi, by Wielkanoc spędzić poza Internetem:

Coś z zeszłego roku, co jednak zapadło nam w pamięć:

W poniższej galerii kartki i życzenia jakie otrzymaliśmy mailowo lub zauważyliśmy na fan page'ach agencji, które lubimy.

Atlantic, Citeam, Dobrowianka, Gra o Tron HBO, Lech, Mały Głód, Nikon, Tic Tac, Virgin Mobile i Żubr to marki, których facebookowe życzenia wielkanocne najbardziej się nam spodobały:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij