TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sześć twarzy Małgorzaty Sochy w kampanii Agata

Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.
O autorze
1 min czytania 2017-03-31

Marka Agata wprowadza całkiem nową komunikację – po raz pierwszy stawia na udział ambasadora, którym została aktorka Małgorzata Socha. Celem nowej platformy komunikacji jest podkreślenie szerokiego wyboru mebli i dodatków. 

– W każdym ze spotów Małgorzata Socha wciela się w rolę innej klientki o bardzo specyficznych wymaganiach. Naprzeciw jej oryginalnym potrzebom wychodzi pomocny pracownik salonu wraz z różnorodną ofertą sklepu, w której każdy znajdzie to, czego szuka – mówi Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B.

Ogólnopolska kampania salonów Agata rozpoczęła się 30 marca i zaplanowana jest na dwanaście miesięcy. Kampania obejmie swoim zasięgiem radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz TV – sześć bazowych spotów 30’ i ich skróty 15’. Spoty emitowane będą w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz na YouTube.

– Jest taki moment, w którym trzeba przyspieszyć i dodać marce wyrazistości, dlatego po raz pierwszy do swoich działań marketingowych zdecydowaliśmy się pozyskać ambasadora. Do współpracy zaprosiliśmy szalenie popularną i lubianą aktorkę telewizyjną i teatralną, Małgorzatę Sochę. Wybór twarzy marki był bardzo ważnym i przemyślanym krokiem – wyjaśnia Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu w Agata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opus B odpowiada za kreację oraz nadzór nad realizacją działań. To już czwarta wspólna kampania marki Agata i agencji Opus B. Produkcję powierzono In Vitro Films, a postprodukcję zrealizowało studio Plankton. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing