Semilac jako pierwsza polska marka lakierów hybrydowych rusza z ogólnopolską kampanią 360

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych - Najlepszy kolor to trwały kolor, obejmie telewizję, kino, prasę oraz działania w digitalu.
O autorze
1 min czytania 2017-04-14

W kreacji wykorzystano nową ambasadorkę, popularną wokalistkę Margaret. Spot z jej udziałem będzie można zobaczyć w TV już od poniedziałku. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital.

Artystka, z którą marka Semilac podjęła współpracę to perfekcjonistka pod każdym względem. Jej muzyka, koncerty i stroje są zawsze odpowiednio przemyślane i przygotowane. Dlatego Margaret od zawsze współpracuje z profesjonalistami. Do tego grona niedawno dołączył Semilac. Wysoka jakość produktów i świadczonych usług zawsze stanowiły dla nas wartości kluczowe, którymi kierujemy się w naszych działaniach – mówi Joanna Mączka, Dyrektor Marketingu marki Semilac. – Ta kampania pozwala nam budować świadomość całej kategorii – dodaje.

Spot, w którym wystąpiła wokalistka opowiada o dniu z jej życia, w którym idealnie sprawdza się lakier hybrydowy marki Semilac. Najlepszy kolor to trwały kolor, a docenić może to każda zabiegana i aktywna kobieta – jaką niewątpliwie jest Margaret. Jest ona jednak przede wszystkim wyjątkową artystką, która lubi i potrafi bawić się kolorami. W palecie Semilac jest już ponad 200 barw i dlatego Margaret może dowolnie eksperymentować ze swoimi stylizacjami manicure, inspirować zestawieniami kolorystycznymi i wyznaczać nowe trendy. 

Oprócz spotu z Margaret, który będzie wyświetlany w telewizji i kinach w ramach kampanii zaplanowano także materiały w prasie oraz działania w digitalu – także w kanałach social media marki, jak i wokalistki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie i egzekucję idei kreatywnej, w tym m.in.: wybór Margaret jako ambasadorki marki, nadzór kreatywny nad produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej dla potrzeb kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos Digital. Spot wyprodukowała agencja Papaya, zaś postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Sesja zdjęciowa została wykonana przez AF Photo. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing