Semilac jako pierwsza polska marka lakierów hybrydowych rusza z ogólnopolską kampanią 360

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Semilac jako pierwsza polska marka lakierów hybrydowych rusza z ogólnopolską kampanią 360

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych - Najlepszy kolor to trwały kolor, obejmie telewizję, kino, prasę oraz działania w digitalu.

W kreacji wykorzystano nową ambasadorkę, popularną wokalistkę Margaret. Spot z jej udziałem będzie można zobaczyć w TV już od poniedziałku. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Artystka, z którą marka Semilac podjęła współpracę to perfekcjonistka pod każdym względem. Jej muzyka, koncerty i stroje są zawsze odpowiednio przemyślane i przygotowane. Dlatego Margaret od zawsze współpracuje z profesjonalistami. Do tego grona niedawno dołączył Semilac. Wysoka jakość produktów i świadczonych usług zawsze stanowiły dla nas wartości kluczowe, którymi kierujemy się w naszych działaniach – mówi Joanna Mączka, Dyrektor Marketingu marki Semilac. – Ta kampania pozwala nam budować świadomość całej kategorii – dodaje.

Spot, w którym wystąpiła wokalistka opowiada o dniu z jej życia, w którym idealnie sprawdza się lakier hybrydowy marki Semilac. Najlepszy kolor to trwały kolor, a docenić może to każda zabiegana i aktywna kobieta – jaką niewątpliwie jest Margaret. Jest ona jednak przede wszystkim wyjątkową artystką, która lubi i potrafi bawić się kolorami. W palecie Semilac jest już ponad 200 barw i dlatego Margaret może dowolnie eksperymentować ze swoimi stylizacjami manicure, inspirować zestawieniami kolorystycznymi i wyznaczać nowe trendy. 

Oprócz spotu z Margaret, który będzie wyświetlany w telewizji i kinach w ramach kampanii zaplanowano także materiały w prasie oraz działania w digitalu - także w kanałach social media marki, jak i wokalistki.

Za stworzenie i egzekucję idei kreatywnej, w tym m.in.: wybór Margaret jako ambasadorki marki, nadzór kreatywny nad produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej dla potrzeb kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos Digital. Spot wyprodukowała agencja Papaya, zaś postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Sesja zdjęciowa została wykonana przez AF Photo. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij