Burger King drukuje w 3D protezy dla potrzebujących – niezwykła akcja marki

Burger King drukuje w 3D protezy dla potrzebujących – niezwykła akcja marki
Temat kampanii tworzonych przez Burger Kinga wraca jak bumerang. Marka została nagrodzona dwoma Grand Prix na festiwalu w Cannes, w walentynki stworzyła specjalne wydanie zestawu dla dorosłych, a teraz przeznacza część swoich dochodów na pomoc dzieciom i młodzieży, która potrzebuje protez rąk.
O autorze
1 min czytania 2017-07-13

W tym miesiącu w Argentynie Burger King i agencja David nawiązała współpracę z Stacker Day, która jest partnerem Atomic Lab, firmy produkującej, dzięki technologii drukarek 3D, protezy rąk dla ludzi, którzy ich potrzebują.

Burger King część swoich dochodów przeznaczy na rozwój firmy, dzięki czemu ludzie będą mogli cieszyć się nowymi kończynami. Inicjatywa ma pokazać, że każdy dzień z kalectwem można celebrować i święcić triumfy.

PS

Poniżej kreacje, które zostały nagrodzone w Cannes:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#1 Google Home of the Whopper

Pomysł kampanii był prosty – skrócić czas spotu, zdziwić odbiorcę, a wszystko przy wykorzystaniu technologii. Marka posłużyła się w tym celu, bardzo popularnym w Stanach, asystentem Google Home. Dzięki słowom z reklamy, inteligentny asystent z automatu sprawdza hasło „Whooper” w Wikipedii, które wcześniej zostało „podrasowane” przez twórców reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#2 Burning Stores

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

O specjalnej, walentynkowej niespodziance dla dorosłych, przeczytacie → tutaj

PS3

W ramach akcji „Dobre za drobne” marka rzuciła wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było proste – zamówić burgera bez płacenia. Zobaczcie, czy udało mu się to zrobić!