MakoLab i Renault na Bliskim Wschodzie – wdrożenie nowej wersji witryny Renault w Iranie

MakoLab zgodnie z planem zakończył kolejną realizację dla marki Renault. Tym razem wykonał pełne wdrożenie nowej witryny w Iranie z wykorzystaniem kluczowych autorskich rozwiązań.
O autorze
1 min czytania 2017-09-21

Renault prowadzi globalną unifikację serwisów na całym świecie dostosowując je do aktualnych trendów i preferencji użytkowników. MakoLab jest z jednym z kluczowych partnerów Renault w tym obszarze, a także dostawcą istotnych komponentów i rozwiązań technologicznych w zakresie rozwiązań webowych. Wykorzystywany w działaniach dla Renault autorski system do zarządzania treścią RSI CMS ze wieloma dodatkowymi funkcjonalnościami działa już w ponad 70 krajach.

Na fali zmian, które dzieją się obecnie w Iranie, będącym jednym z największych krajów regionu, wiele się dzieje również w przemyśle motoryzacyjnym. Za inwestycjami Grupy Renault-Nissan w postaci wybudowania nowej fabryki niedaleko Teheranu idą również inwestycje w narzędzia komunikacyjne.

Wdrażając nową wersję strony internetowej marki Renault w Iranie, specjaliści MakoLab wykorzystali dotychczasowe doświadczenia w tworzeniu stron dwujęzycznych w układzie left-to-right i right-to-left – tym razem na potrzeby kombinacji języka perskiego i angielskiego.

Dodaliśmy funkcjonalności, które umożliwiają m.in. szybkie i skuteczne zarządzanie leadami, łatwą lokalizację dealerów, a także wizualizacje 3D dostępne zarówno na stronach, jak i w dedykowanej aplikacji. – WITOLD JUSZCZAK, RSI CMS PROJECT MANAGER W MAKOLAB

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na stronie są zamieszczone również nowe formularze kontaktowe wykorzystujące moduł LMT – autorskie rozwiązanie MakoLab, dzięki któremu Renault może sprawnie zarządzać relacjami z ponad milionem klientów na całym świecie. Użytkownicy mogą również korzystać z nowego sposobu prezentacji specyfikacji i wyposażenia, a także szybciej i łatwiej docierać do informacji, których szukają, dzięki zaawansowanej wyszukiwarce semantycznej – również autorskiemu rozwiązaniu MakoLab.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zadbano również o komfort tych, którzy podczas wyszukiwania informacji natrafili na stronę z błędem 404. Z jej poziomu, bez konieczności powrotu do strony głównej, mogą dostać się do podstron, które umożliwią kontakt, zamówienie jazdy próbnej czy też znalezienie najbliższego dealera.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na stronie Renault w Iranie.