Zima nadchodzi. I czas przygotować swoją garderobę na nadchodzące mrozy. Dlatego Pizza Hut stworzyło limitowaną edycję „Pizza Parka”, kurtki, która stworzona jest z identycznych materiałów co torby do przewożenia pizzy. Dzięki temu w żadnych warunkach nie będzie Ci zimno!
To nie pierwsze części garderoby, które zaproponowała marka. Pizza Hut stworzyła również buty, dzięki którym będzie można zamówić pizze. Pie Tops to gadżet, który wyposażony jest w Bluetooth oraz moduł geolokalizacyjny, dzięki czemu zamówisz pizzę, naciskając na „język” buta, a kurier dzięki lokalizacji dowiezie Ci pyszną hawajską z serem w brzegach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
KFC, gigant w świecie fast-foodów również bierze się za modowe eksperymenty. Bluzy, skarpetki, poduszki i naszywki z twarzą Sandersa. To tylko kilka przykładów nowego asortymentu marki.
Commuter Trucker to kurtka zaprojektowana w głównej mierze z myślą o rowerzystach. Levi’s i Google chcieli stworzyć coś na podobieństwo prostego i łatwo dostępnego interfejsu do sterowania naszym smartfonem w trakcie jazdy na rowerze. Jak wygląda kurtka?
Słuchaj podcastu NowyMarketing