„Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny

„Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny
Temat przemocy na tle seksualnym jest systematycznie poruszany na arenie międzynarodowej, dlatego coraz więcej organizacji stara się nakreślać ten problem w spotach społecznych.
O autorze
1 min czytania 2017-10-27

Amerykańska Organizacja „It’s on us” przygotowała kampanię, która ukazuje głupotę „argumentów” używanych przez sprawców przemocy seksualnej.

Jedna ze scenek pokazuje, jak cukiernik dopieszcza tort, w którego środek wkłada rękę kobieta i ze smakiem konsumuję dzieło. Widząc oburzenie na twarzy artysty kobieta mówi: „Daj spokój, wiedziałeś co robisz. To ty sprawiłeś, że wyglądało tak kusząco. Ten lukier, kwiatuszki, błagały, by je skosztować..”. Pozostałe scenki są również absurdalnie żenujące, co tylko podkreśla jak niedorzeczne są niektóre „tłumaczenia” przemocy.



Jak podoba się Wam taki sposób przekazania problemu?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno studenci z Uniwersytetu w Kansas zorganizowali niesamowitą wystawę ‘Co mieli na sobie?’, która jest kontynuacją kampanii obalającej mity mówiące o tym, że ofiary gwałtów prowokują wyzywającymi strojami. Na wystawie nie widzieliśmy obcisłych sukienek…

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Głośno powinno mówić się nie tylko o przemocy na tle seksualnym. Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Dlatego wiele organizacji stara się pomóc ofiarom przemocy, informując w spotach, że nie muszą się na to godzić. Zobaczcie najlepsze kampanie dotykające problemu przemocy domowej.