…funkcjonującymi standardami rynkowymi.
Celem poszerzenia oferty jest ciągłe doskonalenie oferowanych usług przez Codemedia. Breaktime jest jednym z najważniejszych oprogramowań stosowanych do optymalizacji kampanii radiowych na polskim rynku. Do tej pory był wykorzystywany jedynie przez stacje oraz biura reklamy stacji radiowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zdecydowaliśmy się na zakup tego narzędzia, ponieważ uważamy, że radio to bardzo ważne medium w mediamixie. Skuteczna kampania to taka, która łączy mix dostępnych kanałów komunikacji. Niestety często bywa tak, że działania w radiu są planowane głównie w oparciu o poziom rabatu a nie efektywność kosztową danej stacji w konkretnej grupie celowej. Wierzymy, że Breaktime pozwoli nam przenieść model planowania stosowany do tej pory w telewizji również na pole planowania kampanii radiowych – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.