Codemedia zoptymalizuje kampanie radiowe dzięki Breaktime

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Codemedia zoptymalizuje kampanie radiowe dzięki Breaktime

Dom mediowy Codemedia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów i wzbogaca ofertę. Od początku roku korzysta z oprogramowania Breaktime firmy Telmar Peaktime. Narzędzie to zapewnia kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu czasu radiowego zgodnie z...

...funkcjonującymi standardami rynkowymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem poszerzenia oferty jest ciągłe doskonalenie oferowanych usług przez Codemedia. Breaktime jest jednym z najważniejszych oprogramowań stosowanych do optymalizacji kampanii radiowych na polskim rynku. Do tej pory był wykorzystywany jedynie przez stacje oraz biura reklamy stacji radiowych.

Zdecydowaliśmy się na zakup tego narzędzia, ponieważ uważamy, że radio to bardzo ważne medium w mediamixie. Skuteczna kampania to taka, która łączy mix dostępnych kanałów komunikacji. Niestety często bywa tak, że działania w radiu są planowane głównie w oparciu o poziom rabatu a nie efektywność kosztową danej stacji w konkretnej grupie celowej. Wierzymy, że Breaktime pozwoli nam przenieść model planowania stosowany do tej pory w telewizji również na pole planowania kampanii radiowych – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij