Kreatywne przestrzenie

Kreatywne przestrzenie

Jak wyglądają siedziby polskich agencji interaktywnych oraz liderów branży e-commerce? Gdzie powstają kampanie reklamowe, projekty dla najpopularniejszych marek oraz podejmowane są decyzje dotyczące największych graczy polskiego rynku e-commerce?

fot. Pixel, Grupa Allegro - pokój spotkań

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny:

Wnętrza swoich siedzib zaprezentowały: wrocławska agencja Lemon Sky, warszawskie: K2 i Autentika, VML Poland z Krakowa, Grupa Nokaut z Gdyni i Grupa Allegro z Poznania.

Wrocław: Lemon Sky

- Biuro Lemon Sky to pofabryczny jednopiętrowy budynek dawnego, prywatnego browaru, który agencja dostosowała do swoich potrzeb. Przeprowadzony został generalny remont całego budynku: od kabli, instalacji przez okna i drzwi. Ze ścian zbito tynki, by odkryć stare struktury stropów i cegieł, które zostały pomalowane na biało. Zupełnie otwarta przestrzeń została podzielona dokładnie pod ilość potrzebnych pomieszczeń: działy agencji, strefy wypoczynkowe, strefy kreatywne, łazienki, kuchnię i hall z recepcją.

Pofabryczny budynek od początku dawał bardzo duży potencjał aranżacji. Specyfika biznesu Lemon Sky (reklama, marketing, nowe technologie) oraz wartości firmowe (partnerstwo, uczciwość, rozwój, pasja, skuteczność i otwartość) wskazały na stworzenie kreatywnych, nowoczesnych przestrzeni, w których powstają dobre pomysły. Zgodnie z misją firmy, widoczną już w wejściu: „Inspiring Big Ideas”.

W obecnej wrocławskiej siedzibie Lemon Sky rezyduje od października 2012 roku i pracuje w niej prawie 50 osób - mówi Monika Skuza, PR & Marketing Manager Lemon Sky. Wnętrza biura zaprojektował Artur Arciszewski.

 

Warszawa: K2

O siedzibie K2 opowiada Marta Krajenta, Dyrektor ds. Marketingu I PR K2:

Nowe biuro K2 zajmuje 3000 m² i 3 piętra w jednym z biurowców na ulicy Domaniewskiej 44A. Tu, od początku bieżącego roku, pod jednym dachem zebrały się wszystkie spółki należące do Grupy K2: K2, K2 Web Systems, K2 Media, K2 Search, Good., Audioteka i Oktawave.

Najważniejszym miejscem w tej siedzibie jest recepcja z video wall’em i usytuowany na jej tyłach amfiteatr, który powstał po wyburzeniu dziury pomiędzy dwoma piętrami budynku. Przestrzeń amfiteatru daje możliwość spotkania się w jednym miejscu wszystkim 300 osobom, zatrudnionym w Grupie K2. To idealne miejsce do organizacji spotkań, konferencji, prezentacji, czy pokazów filmowych. Tu można usiąść wygodnie na poduchach by zjeść kanapkę, spotkać się na status, czy popracować w małej grupie. Przestrzeń ta stanowi jednocześnie ciąg komunikacyjny między piętrami. A po siedzibie K2 najlepiej poruszać się na hulajnogach. ;)

Poza amfiteatrem, w biurze znajduje się kilka sal konferencyjnych do oficjalnych spotkań, sala multimedialna, przystosowana do videokonferencji, a także wiele małych miejsc i przytulnych wnęk do nieoficjalnych spotkań, czy pracy indywidualnej. Dogodne miejsca do kameralnych spotkań stanowią również obszerne kuchnie, usytuowane na każdym z pięter siedziby.

Projektując siedzibę postanowiono połączyć to, co jest najlepsze w przestrzeni typu open space z tym, co najlepsze w lokalizacjach małych butików. Tylko częściowo podzielono obszar każdego z pięter. W ten sposób stworzono miejsce, które daje poczucie przestrzeni i swobodnego ruchu, przy jednoczesnym stworzeniu zacisznych miejsc do pracy w zespołach.

Postanowiono na minimalizm i wyeksponowanie elementów technicznych budynku, charakterystycznych dla loftów. Zastosowane kolory nie dominują w przestrzeni, a podkreślają faktury wykorzystanych surowców – betonu, drewna, ceramiki. To pracownicy swoimi indywidualnymi drobiazgami i sposobem ubierania się wnoszą do tej przestrzeni kolor – nadając jej życie. Postanowiono również na personalizację przestrzeni – pracownicy wybierali sami kolory, fototapety i elementy dekoracyjne swoich powierzchni. W ten sposób urządzanie biura K2 to ciągły proces. To miejsce wciąż wypełnia się treścią i nowymi elementami. Cały czas zaskakuje.

Warszawa: Autentika

Na warszawskim Ursynowie mieści się od 2008 roku biuro Autentiki, w której pracuje 14 osób. Wystrój nawiązuje do identyfikacji agencji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

  • Partner technologiczny:
  • SARE
Zamknij