TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zwycięzcy drugiej edycji JustBrief wyłonieni

W 2. edycji konkursu JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats.
O autorze
2 min czytania 2018-12-11

Branża kreatywna postrzegana jest przez młodych jako hermetyczna, a wejście do niej jest tym trudniejsze, że osoby rozpoczynające swoją karierę nie mają zazwyczaj na swoim koncie osiągnięć, które mogłyby poprzeć ich umiejętności. Z pomocą przychodzi im jednak konkurs edukacyjny JustBrief, którego druga edycja właśnie się zakończyła.

– Założeniem konkursu JustBrief, jest nie tylko wyłonienie największych wschodzących talentów marketingu, ale przede wszystkim przekazanie wiedzy, zapewnienie odpowiedniego wsparcia mentorskiego i poświęcenie młodym ludziom swojego czasu. Wielu absolwentów rozpoczynających karierę zawodową zupełnie nie może liczyć na wsparcie swoich przełożonych, którzy zaabsorbowani codziennymi obowiązkami nie są w stanie poświęcić im wystarczającej uwagi. W branży kreatywnej jest to niestety zrozumiałe. Tempo pracy jest bardzo szybkie i zazwyczaj wszyscy, wraz z juniorami, skupiają się na dostarczeniu odpowiedniej jakości projektów – mówi Tina Toutounchi, employer branding & internal communication specialist z agencji Performante.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło się ponad 300 młodych osób z całej Polski, a spośród nich wybrano 50, które otrzymało szansę zmierzenia się z prawdziwym briefem przygotowanym przez Uber Eats. Uczestnicy podzieleni zostali na pięcioosobowe zespoły, w których zazwyczaj po raz pierwszy mogli zetknąć się z modelem pracy agencyjnej. Podczas prac nad swoimi propozycjami liczyć mogli na mentoring i wsparcie ze strony specjalistów z agencji Performante.

– Uber Eats stał się niezwykle popularny wśród polskich użytkowników i branży restauracyjnej. Zainteresowanie naszą platformą przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Z miesiąca na miesiąc liczba zamówień składanych w aplikacji rośnie, podobnie jak lista miejsc, z których można zamawiać jedzenie w dostawie dzięki Uber Eats. Dlatego pojawiło się przed nami wyzwanie: jak pozyskać nowych dostawców i tym samym zapewnić naszym użytkownikom szybką i sprawną realizację zamówień, które zazwyczaj oscylują w granicach 32 minut? Jaką kampanię marketingową powinniśmy opracować? Z takim pytaniem zwróciliśmy się do JustBrief. Z jednej strony rekordowo niski poziom bezrobocia w Polsce, a z drugiej szybko rozwijająca się usługa, sprawiają, że nieustannie poszukujemy nowych dostawców. Ze względu na dużą elastyczność współpracy z Uber Eats, dostrzegamy duży potencjał w studentach. Uznaliśmy, że stworzenie kampanii przez studentów właśnie, z myślą o ich rówieśnikach, będzie dla uczestników konkursu JustBrief ciekawym projektem, a dla nas możliwością spojrzenia z innej perspektywy na istniejące wyzwanie. Cieszymy się, że mieliśmy okazję wziąć w tym udział. Wszystko zostało zorganizowane na najwyższym poziomie, a pomysły, które zobaczyliśmy było bardzo ciekawe. Jeden z nich szczególnie wyróżnił się w stosunku do pozostałych i dlatego wygrał główną nagrodę – mówi Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny w Uber Eats w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas finału konkursu, który odbył się 7 grudnia br. wyłoniono zwycięską drużynę, która otrzymała nagrodę w wysokości 10 000 PLN oraz możliwość odbycia stażu w firmach organizatorów i wybranych partnerów konkursu. Kampania przygotowana przez zespół z Warszawy i Krakowa ma szansę na realizację. Zwycięska grupa, w której skład wchodzili: Bartosz Furtak, Dominika Kardaś, Krystyna Miącz, Maciej Morzywołek i Ewelina Prus, wyróżniła się bardzo umiejętnym researchem, wnioskami, a także bardzo konkretnymi i kreatywnymi pomysłami na kampanię zachęcającą do podjęcia pracy dorywczej w roli dostawcy. Kampania skierowana będzie do studentów i opierać się będzie na zmianie wizerunku dostawcy oraz na ułatwieniu procesu rekrutacyjnego. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing