Sether debiutuje na polskim rynku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing Automation

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Sether debiutuje na polskim rynku

Sether uruchamia platformę sether.com - narzędzie marketingu cyfrowego, które łączy zarządzanie kampaniami, monitoring mediów, mediów społecznościowych i komentarzy, na jednym pulpicie nawigacyjnym.

Sether agreguje dane z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz z Google Analytics i AdWords tak, aby na jednym pulpicie nawigacyjnym dostarczyć wszystkich istotnych informacji o prowadzonych przez firmę kampaniach. Wszystkie kampanie są synchronizowane w tych samych przedziałach czasowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć – mówi Ovidiu Oancea, CEO w Sether - Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze wszystkimi zmianami reguł w grze, możesz ją zakończyć na ławce rezerwowych, oglądając innych stojących na podium. Drogą do sukcesu w cyfrowym marketingu może się zatem okazać automatyzacja zadań.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij