Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

SAR włącza się do inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań”

Klubu Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań” powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Dodatkowo, agencje mediowe, obecne w czasie zebrania członków klubu, zadeklarowały zachęcanie swoich klientów (reklamodawców) do przyłączenia się, do inicjatywy. Liderami projektu po stronie Klubu Mediowego SAR będą: Jakub Bierzyński (OMD), Adrian Kawecki (Mindshare Poland), Piotr Piętka (Publicis Media).

Pod koniec ubiegłego roku Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy podpisały list intencyjny w sprawie powołania JIC (Joint Industry Committee). Standardowo JIC tworzą media, reklamodawcy, domy mediowe i agencje badawcze. Podobne rozwiązania funkcjonują już w wielu krajach Europy Zachodniej. W Polsce JIC miałby w pierwszej kolejności zająć się stworzeniem jednolitego dla całego rynku badania pomiaru telewizji i radia, internetu.

28 maja br. przedstawiciele mediów, reklamodawców, agencji mediowych i firm badawczych spotkali się, aby omówić bieżący status działań w sprawie powołania JIC (Joint Industry Committee) oraz stan prac nad metodologią badania jednoźródłowego. W trakcie spotkania przedstawiciele nadawców telewizyjnych, internetowych i radiowych zadeklarowani kontynuację prac nad badaniem jednoźródłowym w ramach MOC (Media Organisation Committee). Po spotkaniu marketerzy, powołali do życia Koalicję „Marketerzy dla Lepszych Badań”. Celem inicjatywy jest udział reklamodawców w procesie przygotowania nowego standardu badań mediów.

Inicjatywa „Marketerzy dla Lepszych Badań” ma na celu usprawnienie procesów związanych z projektowaniem badania jednoźródłowego, między innymi przez dążenie do porozumienia z mediami i środowiskami agencji mediowych, ustalenie realnego harmonogramu prac oraz doprowadzenie do konsensusu w sprawie modelu finansowania badania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj