SAR włącza się do inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SAR włącza się do inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań”

Klubu Agencji Mediowych SAR w odpowiedzi na zaproszenie inicjatywy „Marketerzy dla Lepszych Badań” powołał MAC (Media Agency Committee), który wspólnie z marketerami będzie opiniował koncepcje badania jednoźródłowego.

Dodatkowo, agencje mediowe, obecne w czasie zebrania członków klubu, zadeklarowały zachęcanie swoich klientów (reklamodawców) do przyłączenia się, do inicjatywy. Liderami projektu po stronie Klubu Mediowego SAR będą: Jakub Bierzyński (OMD), Adrian Kawecki (Mindshare Poland), Piotr Piętka (Publicis Media).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pod koniec ubiegłego roku Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy podpisały list intencyjny w sprawie powołania JIC (Joint Industry Committee). Standardowo JIC tworzą media, reklamodawcy, domy mediowe i agencje badawcze. Podobne rozwiązania funkcjonują już w wielu krajach Europy Zachodniej. W Polsce JIC miałby w pierwszej kolejności zająć się stworzeniem jednolitego dla całego rynku badania pomiaru telewizji i radia, internetu.

28 maja br. przedstawiciele mediów, reklamodawców, agencji mediowych i firm badawczych spotkali się, aby omówić bieżący status działań w sprawie powołania JIC (Joint Industry Committee) oraz stan prac nad metodologią badania jednoźródłowego. W trakcie spotkania przedstawiciele nadawców telewizyjnych, internetowych i radiowych zadeklarowani kontynuację prac nad badaniem jednoźródłowym w ramach MOC (Media Organisation Committee). Po spotkaniu marketerzy, powołali do życia Koalicję „Marketerzy dla Lepszych Badań”. Celem inicjatywy jest udział reklamodawców w procesie przygotowania nowego standardu badań mediów.

Inicjatywa „Marketerzy dla Lepszych Badań” ma na celu usprawnienie procesów związanych z projektowaniem badania jednoźródłowego, między innymi przez dążenie do porozumienia z mediami i środowiskami agencji mediowych, ustalenie realnego harmonogramu prac oraz doprowadzenie do konsensusu w sprawie modelu finansowania badania.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij