Przestrzenie LECHSTARTERA otwarte dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa

LECHSTARTER zmienia polskie miasta już od 4 lat! Tym razem to mieszkańcy Szczecina, Kielc i Rzeszowa, mogą cieszyć się oryginalnymi przestrzeniami projektu Jakuba Szczęsnego wartymi 1 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

LECHSTARTER to program, który już od 4 lat pozytywnie zmienia polskie miasta, realizując oryginalne projekty dedykowane mieszkańcom. W tym roku marka Lech Premium wróciła z odświeżoną mechaniką akcji, podejmując współpracę ze znanym, polskim architektem – Jakubem Szczęsnym. Współpraca zaowocowała projektem nietuzinkowej przestrzeni, która pojawiła się w zwycięskich miastach. W każdym z nich inaugurację strefy zdobytej w programie wspierał sam architekt, tłumacząc, jak kreatywnie wykorzystać projekt.

– Leszek od lat zmienia polskie miasta angażując do działania lokalne społeczności. W tym roku, dzięki współpracy Jakuba Szczęsnego, Filipa Springera, piętnastu fundacji i tysięcy głosujących, zbudowaliśmy trzy oryginalne przestrzenie. Sposób ich wykorzystania zostawiliśmy w rękach współpracujących organizacji, które mogą organizować tam spotkania, wystawy, warsztaty i wiele innych inicjatyw. Cieszymy się, widząc niezwykłą mobilizację i zaangażowanie społeczności, która towarzyszy każdej edycji programu – mówi Karolina Król, junior brand manager marki Lech Premium.

Stworzony koncept jest nie tylko idealnym miejscem do złapania oddechu od miejskiego zgiełku – przestrzeń powstała również po to, żeby inspirować mieszkańców do organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Jej celem jest zacieśnianie więzi w ramach lokalnych społeczności, do czego razem z marką Lech Premium zachęcają zaangażowane organizacje, działające w poszczególnych województwach.

W ramach komunikacji podsumowującej tegoroczną edycję programu, powstał materiał w wersji 15′ i 30’ z udziałem Filipa Springera – ambasadora programu. Za realizacją video, które dostępne jest na profilu marki na Facebooku oraz komunikacją w social media stoi Cut the Mustard. Tailor Made PR odpowiadała za komunikację PR i współpracę z influencerami, zaś Nairobia koordynowała współpracę z NGO i powstanie PRZESTRZENI w zwycięskich miastach. Zenith odpowiadał za zakup mediów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj