Otwartość na innowacje i niestandardowe rozwiązania: E.Wedel wybiera agencję kreatywną

Startuje przetarg na obsługę 360o kultowej czekoladowej marki E.Wedel. Do procesu zaproszono agencje kreatywne otwarte na partnerską współpracę, szczerą komunikację i wspólne tworzenie kampanii, obok których nie można przejść obojętnie.
O autorze
1 min czytania 2019-12-06

Przetarg, obejmuje kompleksową obsługę wizerunku marki E.Wedel i jej produktów we wszystkich kanałach komunikacji. Briefing wybranych agencji rozpocznie się w styczniu, a rozstrzygnięcie i publikację wyników zaplanowano na przełom maja i czerwca. Początek współpracy z wybraną agencją zaplanowany jest na rok 2021.

– Nie chodzimy ścieżkami wytyczonymi przez innych, co widać w naszych kampaniach. Zapadające w pamięć działania zawdzięczamy również naszym agencjom, a pracujemy z najlepszymi. Nasze relacje z nimi wyróżnia partnerski charakter, wspólna odpowiedzialność i działanie w unikalnym modelu, zakładającym współpracę wszystkich zaangażowanych podmiotów. Jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania i szczerą komunikację, aby razem współtworzyć biznes i zgodnie z naszą misją budzić radość w nas, i w naszych klientach – mówi Elżbieta Kulawik, kierownik mediów i komunikacji wintegrowanej E.Wedel.

E.Wedel jest pierwszym reklamodawcą w Polsce, który podpisał Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej SAR. W związku z jej zasadami przeprowadza przetargi zgodnie z najwyższymi standardami, w sposób etyczny i transparentny. Taki sposób działania z partnerami z branży reklamowej to kolejny wymiar odpowiedzialności Wedla, która jest wpisana w wartości organizacyjne firmy (Biorę odpowiedzialność).

Wedel nie komunikuje listy agencji zaproszonych ani szczegółowych terminów procesu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj