TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Otwartość na innowacje i niestandardowe rozwiązania: E.Wedel wybiera agencję kreatywną

Startuje przetarg na obsługę 360o kultowej czekoladowej marki E.Wedel. Do procesu zaproszono agencje kreatywne otwarte na partnerską współpracę, szczerą komunikację i wspólne tworzenie kampanii, obok których nie można przejść obojętnie.
O autorze
1 min czytania 2019-12-06

Przetarg, obejmuje kompleksową obsługę wizerunku marki E.Wedel i jej produktów we wszystkich kanałach komunikacji. Briefing wybranych agencji rozpocznie się w styczniu, a rozstrzygnięcie i publikację wyników zaplanowano na przełom maja i czerwca. Początek współpracy z wybraną agencją zaplanowany jest na rok 2021.

– Nie chodzimy ścieżkami wytyczonymi przez innych, co widać w naszych kampaniach. Zapadające w pamięć działania zawdzięczamy również naszym agencjom, a pracujemy z najlepszymi. Nasze relacje z nimi wyróżnia partnerski charakter, wspólna odpowiedzialność i działanie w unikalnym modelu, zakładającym współpracę wszystkich zaangażowanych podmiotów. Jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania i szczerą komunikację, aby razem współtworzyć biznes i zgodnie z naszą misją budzić radość w nas, i w naszych klientach – mówi Elżbieta Kulawik, kierownik mediów i komunikacji wintegrowanej E.Wedel.

E.Wedel jest pierwszym reklamodawcą w Polsce, który podpisał Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej SAR. W związku z jej zasadami przeprowadza przetargi zgodnie z najwyższymi standardami, w sposób etyczny i transparentny. Taki sposób działania z partnerami z branży reklamowej to kolejny wymiar odpowiedzialności Wedla, która jest wpisana w wartości organizacyjne firmy (Biorę odpowiedzialność).

Wedel nie komunikuje listy agencji zaproszonych ani szczegółowych terminów procesu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj