TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler i Zabawkowicz testują produkty ALDI w ramach Wielkiego Testu sieci

ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
O autorze
2 min czytania 2019-12-06

Słodkie czy słone? Pobudka czy spanko? Niezależnie od pory dnia z Twoją kreatywnością najlepiej dostosujesz produkty ALDI do własnego rytmu i wybierzesz smak, na który masz ochotę – zachęca ALDI w komunikacji z mikro influencerami. Sieć do testowania produktów marek własnych najpierw zaprosiła klientów, gospodarzem Wielkiego Testu czyniąc Sonię Bohosiewicz, a następnie skierowała akcję do wybranych wysokozasięgowych influencerek, jak Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, Maja Bohosiewicz, czy SuperStyler, oraz do mikro influencerów. Do współpracy sieć zaprosiła także Magdę Kordaszewską z portalu zabawkowicz.pl, która już od roku rekomenduje wybrane zabawki z oferty sezonowej ALDI. Obecnie ekspertka nie tylko zaprezentowała w swoich mediach społecznościowych świąteczny asortyment zabawek dostępnych w ALDI, które wspierają rozwój i dostarczają doskonałej rozrywki, ale także przetestuje produkty spożywcze.

Publikacje ukazują się od 12 listopada, a komunikacja ALDI konsekwentnie, jak podczas całej kampanii prowadzona jest w lekkim, swobodnym tonie i z przymrużeniem oka.

– To pierwsze działanie naszej sieci na tak dużą skalę angażujące liderów opinii – blogerów, influencerów. Zasada jest niezmiennie prosta – wszyscy oni otrzymują od nas wybrany asortyment marek własnych do testowania, a ich opinie pozwalają nam budować narrację marketingową wokół produktów oraz zwiększać zasięgi w dotarciu do klientów. To właśnie konsumenci są w centrum naszej uwagi i między innymi poprzez kolejny etap Wielkiego Testu chcemy zachęcić ich do odkrywania nowych produktów i dzielenia się z nami opiniami. Dzięki temu poznamy ich preferencje i będziemy mogli przygotować kolejne oferty szyte na miarę, wierząc, że kto raz rozsmakował się w produktach ALDI, będzie po nie wracał już zawsze – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i omunikacji ALDI Polska.

Wśród testowanych produktów tym razem znalazły się między innymi, ciasto na pizzę z sosem pomidorowym Mama Mancini, Smoothie Pure Fruit, napój kakaowy w proszku Schovit, oryginalne wafle holenderskie, batoniki Gut BIO, kawa Moreno – Caffe Crema we włoskim stylu, chipsy Feurich, mleczne myszki, słynna już czekolada orzechowa z okienkiem Chateau czy pistacje solone Trader Joe’s.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sierpniu bieżącego roku sieć oficjalnie stworzyła swój profil na Facebooku, ułatwiając szybką i bezpośrednią komunikacją na linii klient – marka i konsekwentnie zwiększając swoją obecność w Social Mediach, między innymi poprzez kolejne odsłony kampanii marketingowej i współpracę z influencerami. Przypomnijmy, kampania ALDI rozpoczęła się we wrześniu od działań wizerunkowych skupionych wokół hasła RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, jej kolejnym etapem jest komunikacja produktowa oparta o wyniki Wielkiego Testu, skierowana do klientów, a teraz także do influencerów. Dotychczas do testowania produktów marki własnej ALDI zgłosiło się ponad 17 tysięcy chętnych. Wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy prasowe i internetowe. Gospodynią Wielkiego Testu ALDI jest aktorka Sonia Bohosiewicz, która osobiście wręczała paczki wybranym ambasadorom. Relację wideo z tych spotkań oraz więcej informacji na temat samego testu można zobaczyć na dedykowanej stronie internetowej pod adresem: www.zawszealdi.pl.

Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa Grupa SF, partnerem akcji, który odpowiada za realizację i przeprowadzenie testów jest Streetcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media (radio, prasa, outdoor) i agencja Booost (internet). Wszystkie działania online’owe oraz prowadzenie profilu ALDI w Social Mediach powierzono agencji The Digitals Grupa SF.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się