Jak pielęgnować miłość? Podsumowanie kampanii społecznej drogerii Pigment

Od początku lutego w social media drogeria Pigment pod hasłem Jak pielęgnować miłość prezentowała serię filmów z udziałem seniorów z krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców. Jaki był zamysł marki i jakie reakcje wywołała akcja?
O autorze
1 min czytania 2020-02-27

Przez kilka ostatnich tygodni drogeria Pigment w mediach społecznościowych prowadziła kampanię społeczną pt. Jak pielęgnować miłość. Celem akcji było zaproszenie fanów marki do rozmowy o uczuciach. Wideo, które co kilka dni udostępniał Pigment, zrealizowane zostały we współpracy z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej, który zrzesza seniorów.

– Wspólnie rozmawialiśmy o pierwszych pocałunkach, randkowych rytuałach, cielesności w związku. Wideo ukazały ich wspomnienia, którym niejednokrotnie towarzyszyły wzruszenie, nostalgia. Pokazaliśmy, że bez względu na wiek, uczuciom towarzyszą emocje, a najwspanialsze wspomnienia o nich potrafią towarzyszyć nam przez lata – wyjaśnia Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.

Oprócz kampanii reklamowej, marka przygotowała dla swoich fanów specjalny konkurs. Pod każdym z wideo obserwatorzy mogli udzielić własnej odpowiedzi na pytanie zadane w filmie. Co kilka dni Pigment poruszał inny aspekt miłości, tym samym zachęcając fanów do dyskusji i dzielenia się własnymi wspomnieniami oraz doświadczeniami. Jak dodaje Pigment, całej akcji przyświecało jedno – poszukiwanie odpowiedz na pytanie, jak pielęgnować miłość. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj