Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Puma w ogniu krytyki za buty przypominające wizerunek Adolfa Hitlera

Puma w ogniu krytyki za buty przypominające wizerunek Adolfa Hitlera
Tuż po premierze nowego modelu sneakersów „Storm Adrenaline”, Puma znalazła się w ogniu krytyki – internauci dopatrzyli się bowiem w butach niemieckiej marki podobizny dyktatora Adolfa Hitlera.
O autorze
0 min czytania 2020-03-20

Model „Storm Adrenaline” to płócienne białe buty z czarnymi, zielonymi i czerwonymi wstawkami. Gdy sneakersy oficjalnie zostały zaprezentowane przez markę, internauci doszukali się w nich podobizny twarzy Adolfa Hitlera. 

Krótko po tym w mediach społecznościowych rozgorzał dyskusja na ten temat, którą szybko podchwyciły światowej media. Co więcej, niektórzy internauci zauważyli też, że tył butów przypomina kolor munduru i opaski NSDAP.

Puma do tej pory w żaden sposób nie skomentowała sprawy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ubiegłym roku dom mody Gucci został oskarżony o obrazę uczuć religijnych przez nowojorską organizację Sikh Coalition – chodzi o sprzedaż turbanów, które dla wyznawców sikhizmu są świętym przedmiotem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kontrowersyjny spot oraz rasistowskie komentarze jednego z projektantów sprawiły, że marka D&G poważnie podpadła Chińczykom. Do tego stopnia, że produkty firmy były wycofywane z chińskich sklepów internetowych.