Model „Storm Adrenaline” to płócienne białe buty z czarnymi, zielonymi i czerwonymi wstawkami. Gdy sneakersy oficjalnie zostały zaprezentowane przez markę, internauci doszukali się w nich podobizny twarzy Adolfa Hitlera.
Krótko po tym w mediach społecznościowych rozgorzał dyskusja na ten temat, którą szybko podchwyciły światowej media. Co więcej, niektórzy internauci zauważyli też, że tył butów przypomina kolor munduru i opaski NSDAP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Puma do tej pory w żaden sposób nie skomentowała sprawy.
W ubiegłym roku dom mody Gucci został oskarżony o obrazę uczuć religijnych przez nowojorską organizację Sikh Coalition – chodzi o sprzedaż turbanów, które dla wyznawców sikhizmu są świętym przedmiotem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Kontrowersyjny spot oraz rasistowskie komentarze jednego z projektantów sprawiły, że marka D&G poważnie podpadła Chińczykom. Do tego stopnia, że produkty firmy były wycofywane z chińskich sklepów internetowych.