TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” – wspólna akcja AMS, Labo Print i Servcomp

Na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania społeczna „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2020-03-25

Ta szczególna kampania społeczna jest wyrazem podziękowania dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy w tym nadzwyczajnym czasie pracują dzień i noc, by pomóc chorym i potrzebującym.

– W uznaniu dla trudu, zaangażowania i postawy przedstawicieli polskiej służby zdrowia, jak i innych służb ratowniczych, od tygodni zaangażowanych w zwalczanie pandemii, wyszliśmy z inicjatywą by podziękować w sposób nam najbliższy – wielkoformatowo – mówi Wiesław Niedzielski, wiceprezes Labo Print.

– Nie wahaliśmy się ani chwili. Zaprosiliśmy do współpracy kolegów z drukarni warszawskiej, bo uważamy, że w tym trudnym czasie szeroka współpraca ma ogromne znaczenie, a ten gest – symbol – wyraża podziękowanie wszystkich Polaków dla ludzi dbających o nasze zdrowie – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

– Połączyliśmy siły, by wyrazić naszą solidarność z pracownikami służby zdrowia. Mam nadzieję, że słowa wdzięczności, które pojawią się na plakatach naszej produkcji, a następnie zawisną na ulicach Warszawy, staną się symbolicznym wyrazem wsparcia dla wszystkich ratowników, pielęgniarek i lekarzy – mówi Grzegorz Kaszyński, właściciel i prezes drukarni Servcomp.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie trzy firmy zaangażowały się w kampanię na zasadach pro bono, pokrywając koszty z własnych środków. Projekt plakatu przygotowały działy marketingu LaboPrint i AMS. Drukarnie Labo Print i Servcomp wydrukowały plakaty, a AMS udostępnił nośniki typu backlight. Dzięki plakatom winylowym, które są plakatami wielokrotnego użytku, kampania będzie pokazywana też w innych miastach.

Pierwszy etap kampanii zaplanowany jest do końca kwietnia 2020 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się