W obliczu zaistniałej sytuacji marka uważa, że poza zamknięciem sklepów stacjonarnych jest to jedyna słuszna decyzja. Ograniczenie przemieszczania się pracowników, a tym samym dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo są dla PROMOD najważniejsze.
Strona internetowa i sklep online wciąż są dostępne. Zamówienia, które zostaną złożone w tym czasie, dostępne będą w momencie, gdy sytuacja zostanie ustabilizowana i wszyscy wrócą do codziennej aktywności.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W tych trudnych dla wszystkich chwilach marce PROMOD zależy na utrzymaniu kontaktu z klientami. Zapraszamy do mediów społecznościowych:Facebooka czy Instagrama , gdzie nadal można śledzić ostatnie nowości, udostępniać zdjęcia czy zadawać pytania.
– Dbajmy o zdrowie i bezpieczeństwo swoich i innych. Bądźmy solidarni. Zostańmy w domu – mówi Julien Pollet, prezydent i dyrektor generalny Promod.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024