„Żeby nie kusiło!” – Porsche Polska w nowej kampanii zachęca do zostania w domu

W ramach swojej najnowszej kampanii marka Porsche Polska zachęcała właścicieli sportowych aut do pozostania w domach, mimo pięknej pogody, pustych dróg i faktu posiadania samochodów marzeń.
O autorze
0 min czytania 2020-04-07

W ramach kampanii stworzono film oraz serię grafik nakłaniających do pozostawienia swojego Porsche w domu. Wszystkie powstały na podstawie istniejących materiałów.

Dodatkowo, kampania zachęcała właścicieli Porsche do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami swoich aut zaparkowanych w garażach, aby pokazać, że stosują się oni do zaleceń mających na względzie bezpieczeństwo nas wszystkich.

Do akcji włączyli się właściciele Porsche z całej Polski, w tym m.in. Piotr Kędzierski, Patryk Mikiciuk i Kuba Wojewódzki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została zrealizowana przez agencję DDB Warszawa. Co ciekawe, inne rynki, na których obecny jest brand Porsche, zdecydowały się zaadaptować akcję u siebie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing