TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Żeby nie kusiło!” – Porsche Polska w nowej kampanii zachęca do zostania w domu

W ramach swojej najnowszej kampanii marka Porsche Polska zachęcała właścicieli sportowych aut do pozostania w domach, mimo pięknej pogody, pustych dróg i faktu posiadania samochodów marzeń.
O autorze
0 min czytania 2020-04-07

W ramach kampanii stworzono film oraz serię grafik nakłaniających do pozostawienia swojego Porsche w domu. Wszystkie powstały na podstawie istniejących materiałów.

Dodatkowo, kampania zachęcała właścicieli Porsche do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami swoich aut zaparkowanych w garażach, aby pokazać, że stosują się oni do zaleceń mających na względzie bezpieczeństwo nas wszystkich.

Do akcji włączyli się właściciele Porsche z całej Polski, w tym m.in. Piotr Kędzierski, Patryk Mikiciuk i Kuba Wojewódzki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została zrealizowana przez agencję DDB Warszawa. Co ciekawe, inne rynki, na których obecny jest brand Porsche, zdecydowały się zaadaptować akcję u siebie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing