„Żeby nie kusiło!” – Porsche Polska w nowej kampanii zachęca do zostania w domu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Żeby nie kusiło!” – Porsche Polska w nowej kampanii zachęca do zostania w domu

W ramach swojej najnowszej kampanii marka Porsche Polska zachęcała właścicieli sportowych aut do pozostania w domach, mimo pięknej pogody, pustych dróg i faktu posiadania samochodów marzeń.

W ramach kampanii stworzono film oraz serię grafik nakłaniających do pozostawienia swojego Porsche w domu. Wszystkie powstały na podstawie istniejących materiałów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo, kampania zachęcała właścicieli Porsche do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami swoich aut zaparkowanych w garażach, aby pokazać, że stosują się oni do zaleceń mających na względzie bezpieczeństwo nas wszystkich.

Do akcji włączyli się właściciele Porsche z całej Polski, w tym m.in. Piotr Kędzierski, Patryk Mikiciuk i Kuba Wojewódzki.

Kampania została zrealizowana przez agencję DDB Warszawa. Co ciekawe, inne rynki, na których obecny jest brand Porsche, zdecydowały się zaadaptować akcję u siebie. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij