TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wielkanoc bliska nawet na odległość – przekonuje Biedronka w nowym spocie

Wielkanoc to szczególny czas, pełen rodzinnego ciepła i wspólnych chwil. Wie o tym Biedronka, która, jak co roku, zachęca do spędzenia świąt w rodzinnym gronie. W tegorocznym spocie wielkanocnym pokazuje jednak, że także bez wychodzenia z domu można spędzić święta przy wspólnym stole.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

W nowym spocie Biedronka przekonuje, że pomimo odległości nadal możemy być blisko siebie, wykorzystując zdobycze technologii. Tym samym sieć zachęca Polaków, aby podczas zbliżających się świąt pozostali w domu, dbając o bezpieczeństwo swoich najbliższych.

W nowym spocie marka udowadnia, że rozłąka nie oznacza, że święta musimy spędzić samotnie. Dowodem na to jest realizacja projektu, który powstał zgodnie z najnowszymi regulacjami i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting na obsadę kampanii odbył się w sposób zdalny, podobnie jak prace reżyserskie. Aktorzy nagrali siebie oraz swoje rodziny w domach, przy użyciu telefonów, samodzielnie tworząc scenerię i wybierając dla siebie stroje. Montaż także odbywał się zdalnie, podobnie jak praca produkcyjna i postprodukcyjna. Dzięki temu Biedronka stworzyła emocjonalny spot wielkanocny, który powstał „na odległość”.

– Biedronka jak zawsze jest blisko Polaków i ich rodzin, również podczas przygotowań do świąt wielkanocnych. W tegorocznym spocie chcieliśmy pokazać Polakom, że nawet w trudnym czasie, możliwe jest dzielenie się rodzinnym ciepłem w gronie najbliższych. Pokazując w kampanii niecodzienny, wirtualny sposób na spędzenie Wielkanocy i realizując w ten sposób samą kampanię, chcemy zachęcić wszystkich klientów, aby tegoroczne święta spędzili w bezpieczny sposób – bez wychodzenia z domu, ale nadal w gronie najbliższych, dzieląc się tym co najlepsze w nas samych – powiedziała Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej.

Wielkanocna kampania Biedronki emitowana będzie do 13 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 oraz w stacjach tematycznych. Spot został przygotowany przez agencję DUDA Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj