Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy Zarząd

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy Zarząd

Jednogłośnie na drugą kadencję prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB została wybrana Magdalena Brzeska. Wiceprezesami zostali: Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising) i Grzegorz Bonder (UNIQUE ONE).

– W ciągu ostatnich dwóch lat rynek tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej przeszedł ogromne przeobrażenia. Od marca br. jesteśmy świadkami niesłychanych zmian i redefiniowania rynku, związanego m.in. z komunikacją marketingową. Działalność SMB rozwija się nieustająco poprzez nowe projekty i inicjatywy, których przykładem jest np. akcja społeczno-edukacyjna „CZYSTA KLAMKA", ale również seria webinarów z cyklu "Bezpośrednie rozwiązania na ciekawe czasy" czy rozwój programów edukacyjnych, m.in. Studium Menedżera Contact Center realizowanego z Wydziałem Zarządzania UW – mówi Magdalena Brzeska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (Axcelo/driven by data, Prezes).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji zostali:

Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising, managing director / board member); Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF, CEO), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center, wiceprezes zarządu), Grzegorz Bonder (UNIQUE ONE, general manager), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL, director & sales effectiveness manager), Jacek Barankiewicz (BWExperts, wiceprezes), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka, prezes).

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility, marketing and sales executive), Ewa Stańska (Boomer Sky Ltd.), Anna Karwacka (CCtraining, dyrektor merytoryczny), Jarosław Zuchora (Wedo, ryrektor zarządzający), Tomasz Nawój (Nav Agency, client partner).

– Wierzę, że najbliższe lata pozwolą nam pokazać, jak ważne dla wsparcia i rozwoju sprzedaży oraz budowania marki są dobrze sprofilowane i dostosowane do nowych trendów konsumenckich kampanie marketingu zintegrowanego. Doświadczenia z okresu pandemii sprawiły, że wielu konsumentów przewartościowało swoje podejście do zakupów i stylu życia. Tym większym wyzwaniem stanie się dla marketerów tworzenie skutecznej komunikacji marketingowej – podkreśla Magdalena Brzeska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij