TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WWF dołącza do projektu CSR Bluecloud Interactive. Fundacja została partnerem kampanii „Co z tą wodą”

Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem odpowiadają WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca kwestie dotyczące suszy zaleją internet. Wszystko dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu agencji Bluecloud Interactive.
O autorze
0 min czytania 2020-06-16

Za merytorykę kampanii odpowiada Koalicja Klimatyczna, skupiająca 27 organizacji non profit. Jej koordynatorem jest Dominik Olędzki.

Za wsparcie komunikacyjne i marketingowe, jak również dbałość i rzetelne przedstawienie tematyki rzecznej, zadbała organizacja WWF Polska koordynowana przez Zofię Pawelską, w uznaniu za pomysł i potencjał projektu.

Od strony koncepcyjnej i kreatywnej za kampanię „Co z tą wodą” odpowiada agencja Bluecloud Interactive w osobach Piotra Nogala i Moniki Donner. Karolina Kowalska z agencji keyPR zaplanowała działania komunikacyjne, a serwis www.coztawoda.pl programuje zespół deweloperski HotChili Digital. Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów.

Kampania „Co z tą wodą” rusza 16 czerwca 2020. W 2020 roku jest to jeden z największych projektów dotyczących suszy i oszczędzania wody w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj