TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Christian Paul – z dwóch minut na antenie w trzynaście tysięcy publikacji

Christian Paul zyskał sławę 22 czerwca tuż po emisji materiału w serwisie informacyjnym Telewizji Polskiej na temat kreacji Pierwszej Damy. Wówczas poświęcono mu łącznie 2 minuty czasu antenowego, które przerodziło się w ponad 13 tys. publikacji z ekwiwalentem reklamowym na poziomie 7,5 mln złotych.
O autorze
1 min czytania 2020-07-08

2 minuty wzrosło do 4 godzin w 3 dni – stacje radiowe

Podczas gdy w programie TVP Info Christian Paul, przedstawiony jako amerykański projektant mody, udzielił pochlebnego komentarza na temat ubiorów Pierwszej Damy Polski, w mediach zawrzało. Te zaledwie 146 sekund w kolejne 3 dni (24 – 26 czerwca) przerodziło się łącznie w 4 godziny czasu antenowego największych stacji radiowych w Polsce z ekwiwalentem reklamowym (AVE) na poziomie 1,1 mln złotych i dotarciu[1] medialnym o wartości 16,6 mln kontaktów z odbiorcą. O całej sytuacji wzmiankowały: Radio RMF FM, Radio Zet, Radio Eska oraz jej stacje regionalne, AntyRadio, Radio Wawa i VOX FM Poznań.

7,5 mln AVE w dwa tygodnie

W dwa tygodnie od pojawienia się w głównych wiadomościach TVP Christiana Paula, liczba materiałów na jego temat wyniosła dokładnie 13 422 publikacje, łączne AVE zaś poszybowało do kwoty 7 593 989 złotych, a dotarcie do 30 017 923 kontaktów. W samym internecie działalność amerykańskiego projektanta szybko stała się tematem numer jeden. Po 14 dniach od emisji pierwotnego materiału postać Christiana Paula szeroko komentowano na portalach internetowych (AVE równe 3 180 535 zł) oraz w samych social mediach (AVE wyniosło 1 994 480 zł) – najczęściej sprawę komentowano na Twitterze (10 tys. wzmianek).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: Instytut Monitorowania Mediów IMM

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się