Jogurt naturalny to dobrze znany, tradycyjny produkt, po który konsumenci chętnie sięgają przez cały rok, a zwłaszcza w okresie letnim. Cenią go za walory zdrowotne, a także możliwość przygotowania smacznych przekąsek na jego bazie np. z wykorzystaniem świeżych, sezonowych owoców oraz warzyw.
Jogurt naturalny z Piątnicy zawiera tylko mleko i żywe kultury bakterii. „Pasuje do tak wielu dań, bo jest prosty” i doskonale sprawdzi się jako pożywna przekąska o każdej porze dnia. Spot przenosi widzów do malowniczej wsi na Podlasiu, gdzie babcia Eugenia podaje swoim najbliższym jogurt z Piątnicy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W kampanii podkreślany jest prosty skład jogurtu naturalnego z Piątnicy, który jako jeden z nielicznych na rynku nie zawiera mleka w proszku. Posiada lekko kremową konsystencję i delikatny smak. Doskonale smakuje bez żadnych dodatków – jedzony prosto z kubeczka, jak również z owocami lub musli, sprawdzi się też jako baza do sosów i lekkich deserów. Jogurt naturalny jest bogaty w białko, witaminy A, B2 i B12 oraz zawiera aż 140 mg wapnia w 100 g produktu.
Kampania jogurtów naturalnych z Piątnicy będzie prowadzona w TV, gdzie emitowane będą 15-sekundowe spoty. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media, a kreację spotów zrealizowała Agencja Plej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024