Braughman Group Media realizuje muralową kampanię OOH dla Palmolive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Braughman Group Media realizuje muralową kampanię OOH dla Palmolive

W lipcu wystartowała nowa kampania muralowa Palmolive – malowidła autorstwa i wykonania Braughman Group Media zaprezentowane zostały w centrach 4 miast: Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku.

Kampania, której motywem przewodnim jest integracja z naturą, została zrealizowana na szczegółowo wyselekcjonowanych ścianach budynków otoczonych naturalną zielenią, będących na stałe w portfolio Braughman Group Media. Projekty murali przedstawiają matkę z córką integrujące się z przyrodą.

– Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich – mówi Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media.

Prace były równolegle prowadzone przez grupę 20 młodych polskich artystów. Wyjątkowe dzieła są wykonane w 100% ręcznie, na łącznie ponad 500m2 elewacji budynków.

Za realizację całej kampanii muralowej w pełni odpowiada Braughman Group Media – lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i DOOH, dysponujący niemal 50 powierzchniami dostosowanymi pod malowidła.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij