Tommy Hilfiger przedstawia strategię „Make it Possible” – plan podróży ku odpowiedzialnej modzie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmienimy Świat

dołącz do akcji

Tommy Hilfiger przedstawia strategię „Make it Possible” – plan podróży ku odpowiedzialnej modzie

Marka Tommy Hilfiger przedstawia strategię „Make it Possible”. To ambitny plan zrównoważonego społecznie i ekologicznie rozwoju, umacniający zaangażowanie marki w tworzenie mody, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich.

Poprzez „Make it Possible” Tommy Hilfiger stawia 24 cele, które jego marka zamierza osiągnąć do 2030 r. Wyzwania podzielone zostały na cztery filary: 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Circle Round: produkcja w pełni zamkniętym, ekologicznym modelu obiegu surowców. 
  • Made for Life: poszanowanie planety na każdym etapie działalności firmy, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zmian klimatycznych, odpowiedzialnego wykorzystania gruntów, gospodarki wodnej oraz zanieczyszczenia chemicznego. 
  • Everyone Welcome: marka każdego fana TOMMY’ego – zawsze otwarta na ludzi i dostępna dla wszystkich. 
  • Opportunity for All: równe szanse w rozwoju kariery – bez barier na ścieżce do sukcesu. 

Program Make it Possible Tommy’ego Hilfigera napędzany jest przez nadrzędną marce firmę PVH Corp. Jej strategia Forward Fashion zakłada 15 priorytetów aktywności: wyznaczonych do redukcji negatywnego wpływu na środowisko do zera, wzrostu pozytywnych działań o 100% i poprawy warunków życia miliona osób zaangażowanych na wszystkich etapach jej działalności. 

– Mój pierwszy sklep – People’s Place – otworzyłem w 1969 r. w rodzinnej Elmirze, aby ludzie ze wszystkich środowisk mogli spotykać się i wspólnie cieszyć popkulturą. Przez lata ewoluowaliśmy jako marka, napędzani otwartością na różnorodność. Zmieniło się także nasze podejście do rozwoju zrównoważonego społecznie i środowiskowo. Dzięki Make it Possible zajdziemy jeszcze dalej w naszych staraniach. Pracujemy według wizji, na której realizacji skupi się cała firma – przed nami wielka podróż, ale na pewno tam dotrzemy – mówi Tommy Hilfiger.

– W czasach kryzysu zdrowotnego, społecznego i ekologicznego łaczy nas odpowiedzialność za szukanie nowych rozwiązań, promowanie różnorodności i budowanie przyszłości bardziej przyjaznej planecie. W naszej naturze leży gotowość do zmian – nawet w najbardziej wymagających czasach. Właśnie dlatego przedstawiamy ambitny program zrównoważonego rozwoju Make it Possible – 24 cele do osiągnięcia do 2030 roku. Marka TOMMY HILFIGER ma za sobą dekadę sukcesów w tworzeniu bardziej przyjaznej środowisku mody. Była pionierem m.in. produkcji dżinsów wykorzystującej mniej zasobów naturalnych, angażowała się w zarządzanie gospodarką wodną i tworzyła bardziej inkluzywne kolekcje. Make it Possible to podróż, którą wspólnie odbędziemy, by wywołać znaczącą i trwałą zmianę przemysłu mody na lepsze – mówi Martijn Hagman, CEO firm Tommy Hilfiger Global i PVH Europe.

Make it Possible to najnowszy z kroków Tommy’ego Hilfigera na trasie ku odpowiedzialnej modzie. Dotychczasowe osiągnięcia to m.in. kolekcja Tommy Hilfiger Adaptive – zaprojektowana, by ułatwić ubieranie się dzieciom i dorosłym żyjącym z niepełnosprawnością. W globalnym programie Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge startupy i młode przedsiębiorstwa pracowały nad rozwiązaniami promującymi różnorodność społeczną i ekologię w świecie mody. W ostatnim czasie Tommy Hilfiger zinaugurował także People’s Place Program – misję zwiększenia reprezentacji mniejszości rasowych w przemyśle mody i branży kreatywnej. 

Do tej pory 80% projektantów TOMMY HILFIGER otrzymało szkolenie z produkcji w zamkniętym obiegu surowców, a 72% bawełny wykorzystanej przez markę w 2019 r. pochodziło z bardziej ekologicznych źródeł. W procesie wykorzystującym mniej wody i energii wyprodukowano już dwa miliony artykułów dżinsowych. Każda kolekcja TOMMY HILFIGER zawiera większą ofertę produktów przyjaznych środowisku: w sezonie Wiosna 2021 będzie ich aż 50% – dwa razy więcej niż rok wcześniej. 

Żadna marka nie zmieni świata mody w pojedynkę. Tommy Hilfiger – jako przedstawiciel PVH Corp. – połączył więc siły z partnerami w branży i w sierpniu 2019 r. podpisał deklarację The Fashion Pact. Dołączył także do inicjatyw Make Fashion Circular fundacji Ellen MacArthur oraz projektu Jeans Redesign. Przez ostatnie kilka lat Hilfiger współpracował także z WWF nad rozwiązaniami w lokalizacjach mierzących się z zagrożeniem gospodarki wodnej. Kooperacja zaowocowała szkoleniem z zarządzania ryzykiem wodnym dla dostawców i przedstawicieli parków przemysłowych w dorzeczu chińskiej rzeki Taihu oraz partnerstwem w utworzeniu nowego programu zarządzania wodą w Wietnamie i dorzeczu Mekongu. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij