TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Leszek Lichota promuje Wałbrzych

16 września Urząd Miejski w Wałbrzychu zaprezentował nowy film promocyjny miasta. Główną rolę zagrał w nim jeden z Ambasadorów Wałbrzycha, aktor Leszek Lichota.
O autorze
1 min czytania 2020-09-16

Zdjęcia do filmu powstawały od czerwca do sierpnia b.r., a ekipa filmowa spędziła na planie siedem dni zdjęciowych. W realizację projektu zaangażowanych było niemal trzydziestu mieszkańców naszego miasta: to oni bowiem, obok głównego bohatera i narratora całej opowieści, wcielili się w rolę aktorów w spocie. Na ekranie zobaczymy kilkanaście wałbrzyskich lokacji – począwszy od Zamku Książ czy Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia, poprzez Palmiarnię, Plac Magistracki i Harcówkę w Parku Sobieskiego, skończywszy na mniej znanych turystycznie miejscach, takich jak legendarne boisko koszykarskie Alkatraz, dzielnica Nowe Miasto czy Ogrody Działkowe „Podzamcze”. 

Głównym założeniem filmu było pokazanie historii i klimatu miasta poprzez jego prawdziwych mieszkańców.

– Wałbrzych to miasto, które dzięki ciężkiej pracy wielu osób ciągle zmienia się na lepsze. To miasto dumnych i pracowitych ludzi. Cieszę się, że film, który udało nam się zrealizować stawia na prawdziwość i emocje. Ważne jest również to, że wystąpili w nim praktycznie sami wałbrzyszanie z krwi i kości, w tym nasz Ambasador Leszek Lichota. Wszystkim im serdecznie za to dziękuję! – mówi prezydent Wałbrzycha, Roman Szełemej.

Spot funkcjonować będzie w dwóch wersjach: 30-sekundowej (emisja w TV oraz w kinach) oraz pełnej, 60-sekundowej (Internet). W dłuższej wersji wykorzystano również ujęcia nagrywane taśmą filmową 16mm Kodak VISION3. Docelową, półminutową wersję zobaczyć będą mogli widzowie kilku telewizji ogólnopolskich i lokalnych, m.in. na Śląsku czy w aglomeracji łódzkiej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Za realizację całego projektu (scenariusz, reżyseria, produkcja) odpowiada krakowska firma Bartosz Dembiński PR•Komunikacja.. Film wpisuje się w dotychczasowe działania promocyjne Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu pod hasłem przewodnim „Wałbrzych. Miasto do odkrycia”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się