Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Leszek Lichota promuje Wałbrzych

16 września Urząd Miejski w Wałbrzychu zaprezentował nowy film promocyjny miasta. Główną rolę zagrał w nim jeden z Ambasadorów Wałbrzycha, aktor Leszek Lichota.
O autorze
1 min czytania 2020-09-16

Zdjęcia do filmu powstawały od czerwca do sierpnia b.r., a ekipa filmowa spędziła na planie siedem dni zdjęciowych. W realizację projektu zaangażowanych było niemal trzydziestu mieszkańców naszego miasta: to oni bowiem, obok głównego bohatera i narratora całej opowieści, wcielili się w rolę aktorów w spocie. Na ekranie zobaczymy kilkanaście wałbrzyskich lokacji – począwszy od Zamku Książ czy Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia, poprzez Palmiarnię, Plac Magistracki i Harcówkę w Parku Sobieskiego, skończywszy na mniej znanych turystycznie miejscach, takich jak legendarne boisko koszykarskie Alkatraz, dzielnica Nowe Miasto czy Ogrody Działkowe „Podzamcze”. 

Głównym założeniem filmu było pokazanie historii i klimatu miasta poprzez jego prawdziwych mieszkańców.

– Wałbrzych to miasto, które dzięki ciężkiej pracy wielu osób ciągle zmienia się na lepsze. To miasto dumnych i pracowitych ludzi. Cieszę się, że film, który udało nam się zrealizować stawia na prawdziwość i emocje. Ważne jest również to, że wystąpili w nim praktycznie sami wałbrzyszanie z krwi i kości, w tym nasz Ambasador Leszek Lichota. Wszystkim im serdecznie za to dziękuję! – mówi prezydent Wałbrzycha, Roman Szełemej.

Spot funkcjonować będzie w dwóch wersjach: 30-sekundowej (emisja w TV oraz w kinach) oraz pełnej, 60-sekundowej (Internet). W dłuższej wersji wykorzystano również ujęcia nagrywane taśmą filmową 16mm Kodak VISION3. Docelową, półminutową wersję zobaczyć będą mogli widzowie kilku telewizji ogólnopolskich i lokalnych, m.in. na Śląsku czy w aglomeracji łódzkiej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Za realizację całego projektu (scenariusz, reżyseria, produkcja) odpowiada krakowska firma Bartosz Dembiński PR•Komunikacja.. Film wpisuje się w dotychczasowe działania promocyjne Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu pod hasłem przewodnim „Wałbrzych. Miasto do odkrycia”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się