Bolt zachęca do adopcji zwierząt i wprowadza urlop psacierzyński dla pracowników

Bolt zachęca do adopcji zwierząt i wprowadza urlop psacierzyński dla pracowników
Bolt zaskakuje po raz kolejny – firma postanowiła rozszerzyć pakiet benefitów pracowniczych o... urlop psacierzyński. Te osoby, które zdecydują się na adopcję zwierzaka ze schroniska, otrzymają 3 dni dodatkowego, płatnego urlopu.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Bolt rusza z akcją, która ma na celu zachęcenie pracowników firmy do adopcji zwierzaków ze schroniska. Z tej okazji, marka wprowadza 3-dniowy urlop psacierzyński.

3 dni płatnego urlopu to czas, który będzie można przeznaczyć na ułatwienie nowemu domownikowi zmiany otoczenia, wzmocnienie więzi z pupilem i zaaklimatyzowanie w nowym domu. Co ciekawe, o zaległy urlop psacierzyński mogą się ubiegać wszyscy pracownicy Bolt, którzy w ciągu ostatnich dwóch lat zdecydowali się na adopcję czworonoga.

– Wierzymy, że długofalowe korzyści wynikające z adopcji psa czy kota wpłyną na dobrostan naszego zespołu. Pandemia, ale i zmiany we współczesnym modelu rodziny sprawiają, że poczuliśmy, że czas niestandardowo podejść do zaspokajania potrzeb naszego zespołu w tak ważnym momencie życia, jak dołączenie nowego, czworonożnego członka rodziny do gospodarstwa domowego – powiedziała Olimpia Kicielińska, people partner w Bolt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji tegorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk jest jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy muszą zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bolt Walk to najbardziej ekologiczny rodzaj transportu w aplikacji. Opcja dostępna była tylko 21 września do północy w wybranych polskich miastach. Zachęcenie użytkowników do spacerów to kolejny krok w staraniach platformy miejskiej mobilności, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery.

PS2

Tę akcję napisało samo życie – i była ona niespodzianką zarówno dla użytkowników, jak i samej marki Bolt. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała realizacja nietypowej inicjatywy, w ramach której tatuaż stał się formą płatności za przejazdy w aplikacji.