Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Heineken – Oglądaj mecze Ligi Mistrzów za kody!

Po raz pierwszy w Polsce fani piłki nożnej uzyskają dostęp do wszystkich meczów pucharowych Ligi Mistrzów. Każdy, kto wpisze kod spod kapsla lub zawleczki dowolnego produktu marki Heineken uzyska dostęp do wybranego meczu w jakości HD na stronie www.liga.heineken.pl.
O autorze
1 min czytania 2014-02-11

Dodatkowo każdy kibic będzie miał szansę wyjazdu na Finał Ligi Mistrzów do Lizbony lub grę o jedną z setek nagród.

Piłka nożna pobudza serca i umysły ludzi na całym świecie od ponad stu lat. Piłkarze to współcześni gladiatorzy – najwybitniejsi z nich stają się wzorami do naśladowania, obiektami westchnień, bożyszczami tłumu. Jest jedna arena, na której co roku mierzą się najwięksi spośród nich – UEFA Champions League. Rozgrywki Ligi Mistrzów są transmitowane na cały świat, jednak w Polsce tylko część meczów prezentowana jest w telewizji ogólnodostępnej. Tak było do tej pory, bo już od 18 lutego na stronie www.liga.heineken.pl będzie można obejrzeć na żywo w HD pierwsze mecze fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Wystarczy wpisać kod, który znajdziemy na każdym produkcie marki Heineken.

Wojciech Bogusz, Marketing Manager Heineken, w Grupie Żywiec, powiedział: „Liga Mistrzów to emocje sportowe na najwyższym poziomie, które każdego roku gromadzą miliony fanów przed ekranami telewizorów. Jednak tylko skromna część tych rozgrywek jest ogólnodostępna. Postanowiliśmy wykorzystać fakt, że Heineken jest globalnym sponsorem Ligi Mistrzów i zaoferować polskim miłośnikom piłki nożnej dostęp do wszystkich meczów fazy pucharowej, jedynie za koszt butelki lub puszki piwa Heineken”.

Dzięki wieloletniej współpracy z UEFA Champions League, w tym roku kibice piłki nożnej w Polsce otrzymają dostęp do unikalnej platformy – idealnego miejsca dla wszystkich fanów Ligi Mistrzów, dzięki której przeżyją swoją Drogę do Finału.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby z niej skorzystać wystarczy wejść na stronę www.liga.heineken.pl, a następnie wpisać kod spod kapsla lub zawleczki piwa Heineken. Jeden kod umożliwia obejrzenie jednego meczu. Dzięki temu każdy miłośnik Heinekena będzie miał możliwość obejrzenia wszystkich meczów Ligi Mistrzów w jakości HD. Ponadto otrzyma także dostęp do wielu ciekawych i unikalnych treści przygotowanych specjalnie przez dziennikarzy Onetu oraz Przeglądu Sportowego.

Dodatkowym elementem strony www.liga.heineken.pl będzie unikalna gra interaktywna, w której każdy kibic będzie miał szansę wygrać wyjazd na Finał do Lizbony. Co więcej, codziennie do wygrania będą konsole PlayStation 4 i pięciolitrowe kegi Heinekena. Promocja trwa od 10 lutego do 24 maja 2014 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanię wspiera reklama telewizyjna „Wszystkie drogi prowadzą do Finału”. Za zakup mediów w kampanii odpowiadał dom mediowy MediaVest. Koordynacja działań interaktywnych spoczęła w rękach agencji K2, a wsparcia PR udzieliła agencja 24/7Communication. Partnerem strategicznym kampanii jest serwis Onet.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się