TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Obecność marki w social media – infografika od IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Social Media, działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, stworzyli infografikę ukazującą case studies najlepszych kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych takich jak: Facebook, GoldenLine, Kwejk, YouTube, NK.pl.
O autorze
0 min czytania 2014-02-12

Projekt ma na celu pokazanie różnorodnych możliwości promocyjnych social media.

„Kluczowym celem naszej grupy roboczej jest edukacja rynku oraz pokazywanie pełnych możliwości mediów społecznościowych. Dzięki infografice w prosty i dostępny sposób przedstawiamy jak skuteczne mogą być kampanie realizowane w social media również poza Facebookiem” – Joanna Brzostowicz, Prezes Zarządu sieci reklamowej Społeczności.pl, szefowa grupy roboczej

Grupa robocza Social Media przy IAB Polska pracuje na rzecz popularyzacji marketingu w mediasferze społecznościowej jako skutecznego narzędzia promocji online. Ekspertami grupy są przedstawiciele serwisów społecznościowych, domów mediowych, agencji interaktywnych jak i sieci reklamowych.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj