TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Vidverto ­– nowy i efektywny sposób monetyzacji dla wydawców

Vidverto ­– nowy i efektywny sposób monetyzacji dla wydawców
W dobie powszechności ślepoty bannerowej, wydawcy mają coraz większą trudność w czerpaniu zysków z tradycyjnych form reklamowych. Z pomocą im przychodzą rozwiązania takie jak Vidverto, które umożliwia monetyzowanie niewykorzystanej wcześniej powierzchni reklamowej i natychmiastowe czerpanie zysków.
O autorze
2 min czytania 2021-04-07

Vidverto jest uniwersalną platformą in-stream wideo umożliwiającą wydawcom natychmiastową monetyzację niewykorzystywanej wcześniej powierzchni w artykułach na stronie. Składa się ona z trzech części: odtwarzacza wideo zamieszczanego na stronie wydawcy, treści wideo oraz ekosystemu reklamowego. Wydawca zamieszcza na swojej stronie w treści artykułu odtwarzacz wideo, na którym wyświetlane są albo treści redakcyjne, albo te dostarczone przez Vidverto wraz z reklamami in-stream, a następnie czerpie zyski z emisji.

Wykorzystanie Vidverto na swojej stronie przynosi realne korzyści wydawcom, które są znacznie większe niż w przypadku reklam display. W 2020 roku witryny należące do ekosystemu firmy zarobiły 78% więcej z reklam wideo zamieszczonych w treści niż z tradycyjnych bannerów reklamowych.

Wdrożenie Vidverto jest niezwykle proste. Wystarczy, że wydawca zarejestruje się na platformie, doda swoją stronę i otrzyma wygenerowany kod, który następnie wklei w kodzie HTML strony z artykułem. Technologia Vidverto wykorzystuje format, który automatycznie dostosowuje się do typu urządzenia, dzięki czemu wystarczy wkleić tylko jedną linijkę kodu. Zaimplementowanie narzędzia na stronie nie wpływa na jej spowolnienie, a dla odbiorcy sam odtwarzacz wygląda naturalnie w treści.

Korzyści dla wydawców z wykorzystania Vidverto

Vidverto zapewnia szereg korzyści wydawcom. Przede wszystkim mogą liczyć na natychmiastową monetyzację nie wykorzystywanej wcześniej powierzchni reklamowej poprzez emisję reklam wideo i możliwość czerpania zysków z reklam premium. Co ważne, Vidverto jest w pełni kompleksowym rozwiązaniem – w jego ramach wydawca otrzymuje odtwarzacz i zaplecze techniczne oraz content wideo, co jest niezwykle istotne w przypadku wydawców, którzy takowego sami nie tworzą; a także od razu dostaje gotowe, wysokiej jakości reklamy do emisji, dzięki czemu nie musi samemu szukać reklamodawców ani ustawiać i optymalizować kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Vidverto jest również idealnym rozwiązaniem dla wydawców prowadzących własny kanał na YouTubie. Za pomocą kilku kliknięć mogą oni zintegrować swój content wideo z odtwarzaczem na stronie, dzięki czemu będzie on bardziej natywny i przyczyni się do większego zaangażowania wśród odbiorców.

W ramach współpracy z platformą, wydawcy od początku otrzymują całodobowe wsparcie techniczne dotyczące narzędzia, a także mają dostęp do pełnych statystyk wyświetleń reklam i wideo w czasie rzeczywistym. Dzięki temu współpraca z Vidverto jest w pełni transparentna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Vidverto dla każdego wydawcy

Dzięki Vidverto nie musisz być dużym wydawcą, żeby monetyzować treści wideo w obrębie swojej witryny. W ramach narzędzia otrzymasz dostęp zarówno do treści wideo, jak i gotowych reklam. Całym procesem od strony technicznej zajmuje się Vidverto, dzięki czemu jako wydawca możesz skupić się wyłącznie na czerpaniu zysków. Dlatego nie zwlekaj i wypróbuj to innowacyjne rozwiązanie już dziś! Więcej informacji na temat platformy znajdziesz na stronie vidverto.io.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał we współpracy z Vidverto.