Jeszcze nie miałam tego w ustach – rusza kampania reklamowa Profi

30 kwietnia wystartowała kampania reklamowa nowego produktu marki Profi, która ma charakter teaserowy. Głównym celem akcji jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie oraz umocnienie świadomości marki Profi.
O autorze
0 min czytania 2014-04-30

Profi to producent dań gotowych, w tym wysokiej jakości zup. Reklamowany produkt to pierwsza zupa instant w płynie na rynku polskim, dlatego hasło przewodnie kampanii brzmi: „Jeszcze nie miałam tego w ustach”.

Ogólnopolska kampania reklamowa ma charakter teaserowy i potrwa (łącznie z drugą odsłoną) do 30 maja br. Będzie prowadzona za pośrednictwem nośników outdoorowych i obejmie miasta: Częstochowę, Chorzów, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Lublin, Łódz, Poznań, Szczecin, Warszawę, Wrocław i Zabrze.

W ramach kampanii reklamowej prowadzone są ponadto:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • działania social media (fanpage Facebook),
  • serwis www.kochamzupy.pl,
  • produkcja materiałów reklamowych (POS, gadżety, pakiety promocyjne, zestawy samplingowe),
  • akcje ambientowe na terenie całego kraju.

Kreację przygotowała agencja kreatywna Vena Art z Lublina. Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada warszawska agencja mediowa Bridge Media.

Działania PR prowadzi warszawska agencja public relations KiS Production.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się