Jeszcze nie miałam tego w ustach - rusza kampania reklamowa Profi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jeszcze nie miałam tego w ustach - rusza kampania reklamowa Profi

30 kwietnia wystartowała kampania reklamowa nowego produktu marki Profi, która ma charakter teaserowy. Głównym celem akcji jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie oraz umocnienie świadomości marki Profi.

Profi to producent dań gotowych, w tym wysokiej jakości zup. Reklamowany produkt to pierwsza zupa instant w płynie na rynku polskim, dlatego hasło przewodnie kampanii brzmi: „Jeszcze nie miałam tego w ustach”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny:

Ogólnopolska kampania reklamowa ma charakter teaserowy i potrwa (łącznie z drugą odsłoną) do 30 maja br. Będzie prowadzona za pośrednictwem nośników outdoorowych i obejmie miasta: Częstochowę, Chorzów, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Lublin, Łódz, Poznań, Szczecin, Warszawę, Wrocław i Zabrze.

W ramach kampanii reklamowej prowadzone są ponadto:

  • działania social media (fanpage Facebook),
  • serwis www.kochamzupy.pl,
  • produkcja materiałów reklamowych (POS, gadżety, pakiety promocyjne, zestawy samplingowe),
  • akcje ambientowe na terenie całego kraju.

Kreację przygotowała agencja kreatywna Vena Art z Lublina. Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada warszawska agencja mediowa Bridge Media.

Działania PR prowadzi warszawska agencja public relations KiS Production.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

  • Partner technologiczny:
  • SARE
Zamknij