Lidl Polska rozpoczyna piąty rok współpracy w ramach Programu Karty Dużej Rodziny

O autorze
2 min czytania 2021-08-02

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej oraz Lidl Polska przedłużają współpracę w ramach Programu Karty Dużej Rodziny na kolejny, 5 rok z rzędu. Osoby posiadające Kartę przez cały rok mogą uzyskać 10% rabatu na 7 grup asortymentowych oraz skorzystać z dodatkowych, czasowych promocji na artykuły szkolne.

 

Duża rodzina to wiele radości, ale i wydatków – w celu wspierania dużych rodzin w codziennych zakupach spożywczych, Lidl Polska kontynuuje współpracę z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, czyli organizatorem ogólnopolskiego programu Karta Dużej Rodziny.

W kolejnym roku obowiązywania Programu Karty Dużej Rodziny ulgi na zakupy dla dużych rodzin będą trwały nieprzerwanie we wszystkich sklepach Lidl Polska przez cały rok, począwszy od 1 sierpnia 2021 r. Dzięki tej współpracy osoby posiadające Kartę mają zapewniony stały rabat 10% na aż 7 grup asortymentowych, a są to: świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”, pieczywo „Chrupiące z pieca”, środki czystości „W5”, dania dla dzieci w słoiczkach marek „Bebiprima”, „Bobovita”, „HiPP”, „Lupilu”, kosmetyki marki „Cien”, artykuły suche marki „Kuchnialidla.pl”, w tym np. ryż, kasza oraz produkty marki „Crownfield”, czyli m.in. płatki śniadaniowe, batony zbożowe oraz musli.

Początek kolejnego roku współpracy zbiega się w czasie z rozpoczęciem przygotowań do roku szkolnego, dlatego już tradycyjnie Lidl Polska wprowadza specjalną, czasową promocję na produkty niezbędne do skompletowania wyprawki szkolnej. Od 16 i od 19 sierpnia w niskich, lidlowych cenach można kupić m.in.: odzież dziecięcą, jak np. bluzki, spodnie, kurtki, piżamy, skarpetki, bluzy, kamizelki lub bieliznę. Od 23 sierpnia 2021 r. sieć Lidl Polska proponuje m.in. dziecięce spodnie dresowe, bluzy, bieliznę, od 26 lipca 2021 do 28 sierpnia 2021 r. – artykuły szkolne takie jak: piórniki, plecaki, tornistry oraz akcesoria szkolne, w tym zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy, gumki itp. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 30 września 2021 r. Wszyscy uczestnicy Programu Karty Dużej Rodziny mają zapewniony dodatkowy rabat -10% na artykuły objęte akcją. Promocje KDR obowiązują wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci Lidl Polska. Lista artykułów objętych promocją jest dostępna na stronie www.lidl.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To jednak nie wszystko, sieć Lidl Polska każdego miesiąca proponuje dodatkowe rabaty w ramach Programu Karty Dużej Rodziny. Przez cały sierpień wszystkie lody marki Gelatelli oraz Ballino można nabyć z rabatem -10%, posiadając KDR.  Co istotne, dla osób posiadających Kartę rabaty łączą się z innymi promocjami.

– W Lidl Polska zawsze dążymy do tego, aby duże rodziny miały zapewnione duże promocje na artykuły spożywcze i przemysłowe, które są dla nich niezbędne każdego dnia. Niska, lidlowa cena to dla nas priorytet w przygotowywaniu oferty naszych sklepów, a przy tym zapewniamy wysoką jakość i zrównoważoną produkcję. Doskonale rozumiemy, że miesiące wakacyjne to wymagający okres dla domowego budżetu. Oprócz letniego wypoczynku, rodzice przygotowują także wyprawkę szkolną. Cieszymy się, że już kolejny rok współpracujemy ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus” i możemy w ten sposób wspierać rodziny wielodzietne. Zauważamy, że Karta Dużej Rodziny stanowi istotne wsparcie dla dużych rodzin. Mamy nadzieję, że dzięki skompletowaniu wyprawki szkolnej każde dziecko będzie miało pomyślny i równy start w nowym roku szkolnym – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Już ponad 3 mln osób korzysta z Karty Dużej Rodziny. Liczba rodzin zgłaszających się do programu stale się powiększa, co tylko potwierdza jak ważny jest to projekt. Cieszymy się, że firmy takie jak Lidl Polska przystępują do Programu w perspektywie wieloletniej. Właśnie rozpoczynamy 5 rok współpracy z siecią Lidl Polska. Dzięki systematycznej pomocy razem możemy osiągnąć naprawdę wiele i realnie wpłynąć na życie wielu polskich rodzin – podsumowuje Judyta Kruk, Rzeczniczka Prasowa KDR, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegółowe warunki promocji Karty Dużej Rodziny znajdują się w regulaminie na stronie: