Punkty za paragony – nowy system lojalnościowy od 2Take.it

Instalujemy aplikację, robimy zdjęcie paragonu i otrzymujemy punkty wymieniane na nagrody – w oparciu o ten prosty mechanizm funkcjonować będzie platforma 2Take.it, czyli nowy system lojalnościowy. Wszystko to bez dodatkowego sprzętu, kart, czy wysiłku ze strony klienta i sprzedawcy.
O autorze
1 min czytania 2015-06-24

System ruszy już pod koniec tych wakacji.

Technologia wykorzystania zdjęć paragonów w systemie lojalnościowym jest całkowicie nowym podejściem do tematu. – Złożyliśmy w tej sprawie wniosek o nadanie patentu, który już chroni pomysł we wszystkich krajach świata – opowiada Krystian Dylewski z 2Take.it.

Użycie zdjęć paragonów ułatwi życie nie tylko klientom, lecz również właścicielom sklepów i firm usługowych. Ci ostatni nie będą musieli kupować dodatkowych terminali, czy zajmować się ich obsługą.

Oferta 2take.it będzie swoistym połączeniem świata wirtualnego z tym realnym. System działa na zasadzie customer engagement – angażuje klienta w działania na rzecz marki. Konsument będzie zdobywał punkty nie tylko za zakup produktu lub usługi, lecz również za zaangażowanie w rozpowszechnianie informacji o sprzedawcy: promowanie w social media (np. polubienia, dzielenie się wpisami, zapraszanie znajomych), linkowanie na forach, blogach, odpowiadanie w ankietach, udział w konkursach, komentowanie pod treściami zamieszczonymi w sieci itd.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Platforma 2Take.it jest rozwijana przez Krystiana Dylewskiego, który od przeszło 10 lat zajmuje się tworzeniem systemów wspomagających efektywność marketingu (Business Intelligence, BigData, Data Mining) oraz Adama Domańskiego, posiadającego doświadczenie w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Zajmował się zarządzaniem sferą zakupów i nieruchomości. Jest absolwentem studiów Executive MBA, w przeszłości związanym z takimi firmami, jak Grupa Credit Suisse, Warta/Kredyt Bank czy mBank.

Twórcy zachwalają możliwości, jakie platforma daje agencjom kreatywnym: reklamowym, marketingowym, PR– owym. – Zautomatyzowanie i uproszczenie marketingu lojalnościowego i wirusowego jest marzeniem wszystkich specjalistów naszej branży – zauważa Krystian Dylewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oferta 2Take.it wyróżnia się na tle innych programów lojalnościowych. Wiele systemów wymaga zarejestrowania się przez internet i noszenia przy sobie karty – fizycznego dowodu przynależności do programu. W przypadku zapowiadanej na jesień oferty Visa, klient chcący skorzystać ze zniżek będzie musiał zgłosić do systemu swoją kartę płatniczą. Nie każdy ma czas i ochotę na wypełnianie formularzy internetowych. Ponadto liczba adresatów programu jest ograniczona jedynie do posiadaczy kart z logiem Visy. System lojalnościowy MasterCard jeszcze bardziej zawęża grupę potencjalnych beneficjentów wyłącznie do klientów prestiżowych. Chcąc zaś zbierać punkty w ramach oferty Freebee, konsumenci muszą nosić przy sobie plastikową kartę, których i tak mają sporo w swoich portfelach. Program wymaga dodatkowych działań również ze strony sprzedawcy. Do nabijania punktów potrzebny jest specjalny tablet. Program Payback nastawiony jest przede wszystkim na współpracę z dużymi sieciami. Na jego tle 2Take.it otwiera się również na mniejsze podmioty: restauracje, kawiarnie, niewielkie sklepy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się